וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי מגן על מסי: "לבקר את היהלום הכי גדול שלנו זה משוגע"

חרף האכזבות בנבחרת, כוכב סן אנטוניו יצא נגד הביקורות שהופנו אל עבר הפרעוש: "אנחנו לא נותנים לו את הכבוד לו הוא ראוי. יום אחד יימאס לו והוא ישלח את כולם לעזאזל"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בכדורגל לארגנטינה יש את ליאונל מסי. בכדורסל - את מאנו ג'ינובילי. הערב (חמישי) יצא כוכב סן אנטוניו נגד הביקורות שמושמעות נגד כוכב ברצלונה במדינה, ועוד איך יצא. הפרעוש עדיין לא הצליח להוליך את האלביסלסטה לזכייה בתואר משמעותי, והכישלון בקופה אמריקה האחרון רק הגביר את תחושות התסכול שיש לחלק מאוהדי ארגנטינה מהכוכב שלהם, שלטענתם משחק טוב יותר מברצלונה מאשר בנבחרת הלאומית.

"היום אחד יימאס לו והוא ישלח את כולם לעזאזל", אמר ג'ינובילי. "לבקר את היהלום הגדול ביותר שלנו זה משוגע. אנחנו לא נותנים לו את הכבוד לו הוא ראוי, וזה עצוב. יש ספקות בנוגע אליו, ואני לא מאמין לזה. הגענו לשני גמרים בזכותו. זה מטורף. הילד הזה הוא מפלצת, הוא תמיד מגיע כדי לייצג את המדינה".

"לא היה לי קשר איתו", סיפר הגארד הוותיק. "נפגשו פעם בכפר האולימפי ולחצנו ידיים. אני לא יודע אם הוא מבודד מכל הביקורות, כפי שאני למדתי לעשות לאורך השנים. אני לא קורא עיתונים ולא מדבר עם החברים שלי והמשפחה על זה".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
לא מקבל כבוד. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully