וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישאם כיוואן חתם על חוזה לעונה בהפועל חיפה, ממתין לחתימה של כץ

30.7.2015 / 20:48

הקשר החליט להיענות להצעה, כץ יחליט אם לאשר את החוזה. אוהדי הקבוצה שוקלים להגיע לאימון ולמחות נגד עירוב פוליטיקה בקבוצה בעניין לירן סרדל והעיכוב בהחתמתו של אלעד גבאי

קשר הפועל חיפה הישאם כיוואן חתם היום בצהריים (חמישי) על חוזה לעונה אחת. החוזה הועבר ליואב כץ, שחזר לארצות הברית, ובקבוצה מחכים שהבעלים יחתום על החוזה כדי לאשר רשמית את הישארותו של כיוואן. הקשר היה במו"מ עם הפועל חיפה בתקופה האחרונה ואף זכה לפנייה ממכבי נתניה, אך החליט לחתום בחיפה. כעת חסרה רק החתימה של כץ.

אורי שיטרית מכבי נתניה מול הישאם כיוואן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מחכה למוצא פיו של כץ. כיוואן/יוסי ציפקיס

בינתיים בהפועל חיפה הגישו את כל המסמכים לבקרת התקציבים כדי להעביר את כולם לקראת המשחק בגביע הטוטו מול מכבי חיפה בשבת הקרובה. במועדון יחכו הלילה לתשובה מהבקרה כדי לראות אם כל השחקנים יעברו ויוכלו לשחק בדרבי בשבת. מי שלא יוכל לשחק הוא אלי אלבז, שעדיין לא חתם על חוזה חדש ולכן לא יכול לעבור בבקרת התקציבים.

בעניין אחר, חלק מאוהדי הקבוצה שוקלים להגיע מחר לאימון הקבוצה כדי למחות על הסחבת בעניין אלעד גבאי. הבעלים יואב כץ התבטא היום בראיון לרדיו 103 FM ואמר שגבאי שחקן איכותי מאוד, אך צריך לזכור שלקבוצה יש עוד שחקן צעיר שגדל במועדון ויש התלבטות את מי להשאיר. כץ התכוון ללירן סרדל והבהיר שזה יהיה או גבאי או סרדל.

אוהדי הקבוצה טוענים שגבאי לא מוחתם בשל פוליטיקה פנימית במועדון ושוקלים להגיע ולמחות בעד החתמת גבאי ונגד עירוב פוליטיקה בבניית הקבוצה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, סרדל הבהיר שירצה לעזוב אם גבאי יגיע ואף הגיע לסיכום עם כץ לפיו יוכל לרכוש את כרטיס השחקן שלו תמורת 300 אלף שקלים, כשגם אחיו ניב סרדל ייכלל בעסקה. כעת כץ מתלבט אם לוותר על המגן ולהביא את גבאי או להשאיר את המגן הצעיר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully