וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים לנוער: ישי עוליאל פעמיים בחצי הגמר

הטניסאי הצעיר גבר על יריב אסטוני, ובחצי הגמר הוא יתמודד נגד יריב מפולין שמדורג שלישי. עוליאל העפיל לחצי הגמר גם בזוגות יחד עם רועי גינת. גל הדר סיים שישי ב-400 מעורב אישי, גמר לאלון שמי ב-100 חופשי

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. המרכז לטניס בישראל – אשקלון,
הישג יפה. ישי עוליאל/המרכז לטניס בישראל – אשקלון

הטניסאי ישי עוליאל העפיל היום (חמישי) לחצי גמר טורניר היחידים במשחקי אירופה האולימפיים לנוער בטביליסי אחרי ניצחון 5:7, 6:4, 4:6 על רובין אריק פארטס האסטוני, ובחצי הגמר המדורג 1 בטורניר יתמודד נגד הפולני המדורג שלישי, דניאל מיכאלסקי. זמן קצר לאחר מכן התייצב עוליאל למשחק הזוגות יחד עם רועי גינת, והשניים ניצחו צמד אסטוני 4:6, 6:4, 3:6 בדרך לחצי הגמר. ביום שישי יתייצבו השניים למפגש מול אבזן הוליס ותומאס מחאץ' מצ'כיה, המדורגים 2.

הישג יפה נרשם גם בבריכת השחייה, שם אלון שמי העפיל לגמר 100 מטר חופשי מהמקום השישי עם 51.93 שניות. לחצי הגמר העפיל שמי עם 52.54. גל הדר סיים במקום השישי במשחה הגמר ל-400 מעורב אישי עם 4:31.39 דקות, 16 מאיות איטי יותר משיא הגילאים המוחזק על ידי מיקי חליקה. ב-100 פרפר מאי לוואי סיימה עם 1:00.06 דקה שהספיק לה למקום ה-31.

אלון שמי שחיין ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
51.93 שניות. אלון שמי/הוועד האולימפי בישראל

הג'ודוקא גילי שריר (57 ק"ג) סיימה במקום החמישי. במהלך היום היא ניצחה בוואזרי יריבה קרואטית, בהמשך היא הפסידה לפולניה באיפון, ובבית הניחומים היא השיגה שני ניצחונות על יריבות מהולנד ורומניה, אך בקרב על הארד מול אמיליה קאנרבה הפינית היא נכנעה למרות שהשיגה ווזארי. יריבתה השיגה ווזארי ויוקו, והשלימה זכייה במקום השלישי. שיר קלנר (52 ק"ג) סיימה במקום השביעי אחרי שבבית הניחומים היא הפסידה בווזארי ליריבה גרמניה. דילן ריצ'סטר (73 ק"ג) סיים את היום במקום התשיעי, כשגם הוא הפסיד בבית הניחומים ונכנע באיפון להולנדי קוהן ואן ווינדן.

רוכבת אופני הכביש שחר שגיב לא הצליחה לסיים את התחרות למרחק של 46 ק"מ. במהלך המירוץ רוכבת אחרת התנגשה בה, היא נפצעה בברכה ופרשה. השתיים נלקחו לבית חולים, טופלו ושוחררו. הרוכב אלון יוגב יצא לדרך של 71 ק"מ אליה יצאו 101 רוכבים. במהלך התחרות אירעה תאונה בין מספר רוכבים, כשבסיומה דורג הישראלי 84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully