וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: ליאור ליפשיץ ודניאל תמיר צפויים להצטרף

30.7.2015 / 20:13

הגארד (30, 1.78) שעלה ליגה עם קרית גת, והסנטר (24, 2.08) ששיחק אשתקד בהונגריה, אמורים לחזק את הסגל של אריק אלפסי. עסקת השאלתו של ג'ייק כהן צפויה להחתם בסוף השבוע

שחקן מכבי קרית גת ליאור ליפשיץ. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל? ליפשיץ/ברני ארדוב

עירוני נהריה ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה. הקבוצה של אריק אלפסי צפויה לצרף בקרוב את ליאור ליפשיץ ודניאל תמיר איתם יש לקבוצה הבנות. במועדון היו מאוד מעוניינים להחתים את עמית ביר-כץ, אך בשל "חוק הצעירים", שבו הוא לא עומד, ואם ליפשיץ יצורף מצבת הישראלים של הקבוצה שמעל גיל 25 תעמוד על חמישה, מה שלא יאפשר לשחקן להגיע. כמו כן בנהריה מחכים לסיים את עסקת השאלתו של ג'ייק כהן מהפועל ירושלים, דבר שייעשה ככל הנראה במהלך סוף השבוע הקרוב.

ליפשיץ (30, 1.78) עלה העונה ליגת עם מכבי קרית גת ורשם 8 נקודות ו-5 אסיסטים בממוצע למשחק, אך קיבל הודעה מאנשי הקבוצה כי הוא לא בתוכניות לקראת העונה הבאה. הרכז שגדל במכבי ראשון לציון, שיחק בליגת העל גם במדי הפועל גליל עליון, אליצור אשקלון, ברק נתניה, שם שיחק תחת אריק אלפסי, הפועל ירושלים, הפועל חולון ומכבי אשדוד, קבוצתו האחרונה בליגה הראשונה, בה רשם 7.3 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק בעונת 2013/14.

תמיר (24, 2.08), אחיו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר עמית תמיר, שיחק בעונה שעברה בקבוצת זלקראמיה מהליגה הראשונה בהונגריה, וירד איתה לליגת המשנה, כשהוא רושם 9.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. הסנטר, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, גדל בהפועל ירושלים אך את עיקר שנותיו עשה בליגת המשנה במדי הפועל לב השרון, אליצור יבנה ואליצור רמלה.

הסגל של אריק אלפסי כולל נכון לעכשיו רק שלושה שחקנים - ערן אסנטי שממשיך עונה שלישית במועדון, ניב ברקוביץ' שהצטרף מהפועל אילת, ודיוויד היקס האמריקאי שנמצא בתהליך של קבלת אזרחות ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully