וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: נחתמה עסקת העברתו של אור סולומון מנס ציונה

30.7.2015 / 16:16

הפורוורד (22, 2.00) יעזוב את נס ציונה לאחר שהגיע להבנות עם הכתומים על שחרורו, טל קרפלס מתקרב לשמש מחליפו. בעיות בשחרורו של נאור שרון מהפועל חולון, באשדוד מממשיכים להמתין לשולדבראנד

one

מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, כשהיום (חמישי) צירפה הקבוצה את הפורוורד אור סולומון מעירוני נס ציונה, לאחר שההשחקן הגיע לסיכום סופי עם הכתומים על סיום דרכו במועדון.

כבר בתחילת השבוע פרסמנו כי סולומון צפוי להגיע לקבוצה הדרומית, אך בעיות של הרגע האחרון דחו את ההגעה במספר ימים, כשבמהלך התקופה ניסו השחקן ונציגו לסיים את ההתקשרות עם נס ציונה, ורק היום הגיעה פריצת הדרך והשחקן עושה את המעבר לקבוצה של צביקה שרף. מי שאמור להחליפו במדים הכתומים הוא טל קרפלס, שנמצא במגעים עם נס ציונה, ואמור לחזור למועדון אחרי שנתיים ברובינארי הרומנית.

סולומון (22, 2.00) גדל במחלקת הנוער של ראשון לציון וזכה בשתי אליפויות תחת נדב זילברשטיין. במקביל, שיחק בנבחרות הקדטים, הנוער והעתודה של ישראל ועלה עמה לדרג א' של אירופה. לבוגרים של ראשון לציון עלה בגיל 17 ועונתו המלאה הראשונה הייתה 2011/12, אז שיחק 23 משחקים. עונתו הטובה ביותר הייתה העונה השנייה בבוגרים, בה רשם 5.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים. אחרי עונה נוספת בראשון לציון, מחציתה תחת שרף, עבר לשתף פעולה בשנית עם זילברשטיין בנס ציונה ורשם 3.6 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-12.6 דקות למשחק.

בינתיים באשדוד נקלעו לבעיה עם החתמתו של נאור שרון, עליה פרסמנו ביום שני. כוכב נבחרת העתודה, ששיחק בעונה שעברה כמושאל באליצור יבנה, ומחזיק בחוזה גם בהפועל חולון בעונה הבאה על אף שאינו בתוכניות של המועדון. בחולון לא מתכוונים לשחרר את שרון בשלב זה, ופתחו איתו ועם נציגו בשיחות כשככל הנראה בסיומן יושאל לאשדוד, אך התנאים למהלך זה עדיין לא ברורים.

באשדוד מקווים גם לפיתרון בנושא יהונתן שולדבראנד, שהגיע להבנות עם הקבוצה, אך טרם סיכם עם הפועל תל אביב את תנאי עזיבתו. על המגעים בין אשדוד לשחקן פורסם לראשונה בוואלה ספורט. בהפועל תל אביב ידעו לספר כי מספר דברים עדיין עומדים בינם לבין שחרור השחקן, שצפוי לקבל פיצוי כספי בגין ההחלטה של האדומים לשחררו למרות שהוא מחזיק בחוזה בן שנתיים. באשדוד חתומים לקראת העונה הבאה יהוא אורלנד, נועם לייש, ווילי וורקמן, ג'רמיין הול וצ'ארלס תומאס.

נאור שרון שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
לא בתוכניות של חולון, לא מקבל שחרור מחולון. נאור שרון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully