וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגודה של לנסקי מעריכים שהיא תצטרך לקבוע מחדש את הקריטריון לריו

30.7.2015 / 13:33

במכבי ראשון לציון נערכים לאפשרות שהתוצאה של האצנית (23.18 ש') לא תוכר בגלל אי מדידת רוח בצורה תקינה. חבר הנהלת האגודה, יאיר בייטלר: "אולגה מדוכדכת, אבל אין לי ספק שהיא תקבע שוב את הקריטריון"

ברני ארדוב

חמישה ימים לאחר סיומה של אליפות מחוז מוסקבה שבה קבעה אולגה לנסקי את הקריטריון לאליפות העולם בסוף החודש הבא בבייג'ינג ובמשחקים האולימפיים בריו בקיץ הבא, נראה שבאגודת מכבי ראשון לציון שבה חברה האצנית משלימים כי היא תצטרך לקבוע את הקריטריון מחדש וכי תוצאתה 23.18 שניות תיפסל.

אמנם עם סיום הריצה דווח כי הרוח הייתה נגדית במהירות של 1.0 מטר לשנייה, אך צילומה העיד כי לא הייתה מדידת רוח תקנית כפי שמחייבות התקנות, ומעבר לכך, באתר האיגוד האירופי לא דווחה מהירות הרוח בצירוף תוצאתה של לנסקי, מה שהעמיד בסימן שאלה את חוקיות התוצאה. כידוע, שיאים בריצות הקצרות נקבעים אך ורק אם מהירות הרוח הגבית לא עוברת את גבול שני מטרים לשנייה.

האצנית אולגה לנסקי. ברני ארדוב
"כנראה שכשאין לך מזל, אז אין מזל". אולגה לנסקי/ברני ארדוב

"אנחנו ממתינים למסמכים, אבל אם היא תזדקק לכך, אולגה תרוץ שוב ותקבע את הקריטריון", אומר גזבר האגודה והאיש הדומיננטי בה, יאיר בייטלר. "הנזק שנגרם הוא נזק אישי לבחורה כי זה מעיד שאין לה מזל, אבל אני מכיר את אולגה ואת הכישרון שלה, ומקווה שהיא תעשה את זה שוב אוטוטו". על התחרות עצמה אמר: "אנחנו לא יודעים להגיד מה היה שם ואיך זה קרה, אבל כנראה שמה שאצלנו נראה פיקס, במקום אחר זה נראה אחרת או שלא מקפידים כמו שאנחנו רוצים להקפיד".

בייטלר נשאל גם אם להערכתו התוצאה שלה תיפסל, והשיב: "מבחינתי האישית, לגבי כל דבר שיש עליו ספק, תמיד יהיו נשמות טובות שיגידו כך או אחרת, ולכן אני מעדיף שהיא תעשה שוב את התוצאה הזו, עם הרוח ועם כל מה שצריך ובלי טובות של אף אחד. זה לא נעים, אבל כנראה שכשאין לך מזל, אז אין מזל". בייטלר, ששוחח מספר פעמים עם לנסקי שמצידה שומרת על שתיקה, הוסיף: "זה ברור שהיא מדוכדכת, כי זה לא רק התוצאה אלא גם כסף שמוציאים. ברגע שיש לה קריטריון, קל יותר להשיג לה ספונסרים כאלה ואחרים, אבל כשיש לך תמיכה מוראלית וכלכלית, ולא בצורה מועטה, אז מתייחסים לזה בפרופורציות מתאימות. אולגה עוד צעירה, ולטעמי היא תוכיח לכולם שהיא מצליחה בזכות ולא בחסד".

כעת פועלים באגודה לארגן לנסקי השתתפות בתחרות נוספת ברומניה, ומקווים ששם כל התנאים יאפשרו לקבוע את הקריטריון, 23.20, פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully