וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף העיד בבוררות של רייכרט: "רצינו שיתחשל במועדון עם לחץ"

30.7.2015 / 12:15

המנהל המקצועי של האלופה סיפק את הגרסה שלו והביא כדוגמה את ערן זהבי, טל בן חיים וגילי ורמוט שעברו מאדום לצהוב. הקבוצה הציעה להשאילו למועדון שהוא לא הפועל ת"א, השחקן סירב

צילום ועריכה: קובי אליהו

יום העדויות השני, בהליך הבוררות בפרשת בן רייכרט ומכבי תל אביב, התקיים הבוקר (חמישי) במשרדו של הבורר עו"ד עמיאל תגר. את רייכרט ייצג עורך הדין יוסי גייר, בעוד שעורך הדין מורן מאירי ועורכת הדין יעל מרגלית, ייצגו את מכבי תל אביב.

במהלך הדיון עלתה האפשרות שרייכרט יושאל לקבוצה אחרת באופן מיידי ובמכבי תל אביב הסכימו לכך ובלבד שההשאלה לא תהיה להפועל תל אביב, אולם השחקן סירב לאפשרות הזו. הדיון הסתיים וכעת כל אחד מהצדדים יגיש את הסיכום שלו בכתב ולכולם נותר רק להמתין להחלטת הבורר. המנהל המקצועי של האלופה, ג'ורדי קרויף, הגיע לתת את הגרסה שלו לאירועים סביב השחקן.

בן רייכרט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיך בבוררות. בן רייכרט/קובי אליהו

ג'ורדי סיפר את הצד שלו בהשתלשלות העניינים. בין השאר אמר שהשחקן יצר עמו קשר לראשונה רק יומיים לאחר אותו אימון שהוא החרים ובזמן הזה הקבוצה כבר הייתה במחנה אימון באוסטריה וזו גם הייתה הפעם הראשונה, לדרבי קרויף, שרייכרט כותב לו שהוא לא רוצה להיות במכבי תל אביב.

קרויף אמר שהוא חושב שרייכרט שחקן טוב, שהוא מאוד מעריך אותו ושהוא בהחלט היה רוצה לראות אותו במכבי תל אביב. בנוגע לחשש של רייכרט מתגובות הקהל, סיפר ג'ורדי סיפור אישי משלו ותיאר כיצד שעבר מברצלונה לאספניול בצעירותו האוהדים לא קיבלו אותו בצורה יפה. "אבל האוהדים אוהבים שחקנים שנלחמים וגול אחד תמיד מסדר את העניינים".

קרויף הוסיף עוד ש"השאלת השחקן להפועל תל אביב הגיעה לאחר מחשבה ומתוך כוונה שהשחקן ישחק בקבוצה עם קהל כדי שיתחשל וילמד להתמודד עם לחץ מקצועי ולחץ של קהל". במהלך הדיון הביא קרויף את הדוגמה של ערן זהבי, טל בן חיים, גילי ורמוט ואפילו וינסנט אניימה ששיחקו בהפועל תל אביב, ידעו להתמודד עם לחץ הקהל ועשו את הדרך למכבי תל אביב. קרויף סיפר שכשמכבי משאילה שחקנים היא מעדיפה שהם יעשו את זה במקום שהם יכולים להתבטא מבחינה מקצועית וגם להתמודד באופן מנטלי במועדון לחוץ כמו מכבי תל אביב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
נתן את הגרסה שלו. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

עורך הדין מורן מאירי, שמייצג את מכבי תל אביב, אמר בסיום הדיון: "זה סיפור עצוב, חשוב לי להבהיר ואין לי שום ספק שזה ברור גם לבן רייכרט ונציגיו, שהסיפורים לפיהם היו הפרות של מכבי לא היו ולא נבראו. הקבוצה מעולם לא כפתה על שחקן לעבור למקום אחר. חודש ושבוע אחרי שהוא שיחק במכבי הוא קיבל חוזה חדש משודרג, כך שכל סיפור הכפייה הזה היה היוזמה של הסוכן שלו ושל בן. כל הטענות לפיהן מכבי חייבת לו משהו נעלמו כלא היו. בן בנתון ללחצים של אנשים שרואים טובה אחרת ולא את טובתו".

"לא ייתכן שכדורגלן חתום על חוזה והושקעו בו מאמצים, ואז יבוא עורך הדין שלו - שמעולם לא נפגש עם מכבי תל אביב, יעלה לראיון ויודיע למכבי שבן לא חלק מהקבוצה יותר. יום אחר כך הוא הגיע לאימון וגם שוחח עם המאמן. כולם שמחו לראות אותו, ויום לפני היציאה למחנה הוא לא הגיע. אני חושב שהוא היה נתון ללחצים שגרמו לו לעשות את הטעות הזאת. מכבי מעולם לא התבטאה נגד בן רייכרט בתקשורת. היום אנחנו יודעים שהוא היה בכלל במלון בנתניה ופשוט העלימו אותו כדי שלא נוכל ליצור איתו קשר. מישהו רצה לקבוע עובדות בשטח ולחץ אותו לבצע את הפעולות האלה. אני מאוד מקווה שרייכרט יהיה במכבי, זה המועדון הטוב ביותר להיות בו".

מאירי נשאל, האם הסכסוך בין הצדדים הוא כזה שלא יאפשר בסופו של דבר את חזרתו של רייכרט למכבי והשיב: "בכדורגל ניתן להסדיר דברים. אני משוכנע שברגע שהוא יחזור וגם ייראו את המוטיבציה שלו על המגרש, הוא יוכל להישאר במכבי. בן שמע גם מג'ורדי קרויף את המסר שלנו, שהוא קודם כל לבוא ולדבר כי לא עושים דברים בצורה הזאת. אנשים שקוראים למכבי דאעש, מה הם חושבים שזה ירגיע את הסיטואציה? מי שבא ומחמם את האווירה זה מישהו שרוצה את טובתו של בן? אני רואה את זה אחרת. לא משנה מה תהיה התוצאה בבוררות, מכבי לא יכולה לנצח בסיפור הזה, אבל היא תנסה לדאוג לבן וזה בראש ובראשונה לנסות להרוויח אותו כשחקן מכבי. זאת המטרה מספר אחת. מכבי זה מועדון מקצועני, היא רואה יכולות ופוטנציאל".

מי שהיה אמור להגיע לתת עדות מטעם מכבי תל אביב הוא אבי נמני, שהיה סוכנו של רייכרט בעת שחתם במכבי תל אביב וגם בעת המעבר להפועל תל אביב, בעונה שעברה. לאחרונה נמצאים נמני ורייכרט בנתק והשחקן סרב שנמני יגיע לבוררות וייתן עדות. במכבי רצו שנמני יגיע לתת את גרסתו לשיחה המשולשת שהתקיימה בעונה שעברה, בין רייכרט עצמו, נמני וג'ורדי קרויף, הנוגעת למעבר השחקן בהשאלה לאדומים. עדות נוספת של נמני היתה אמורה להיות בנוגע לסרטון שצולם באימון מכבי תל אביב ובו נראה רייכרט מדבר על כך שרק נמני הוא סוכנו ורק הוא מייצג אותו. בסופו של דבר כאמור נמני לא הגיע להעיד, בשל סירובו של השחקן לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully