וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער, דרג ב': נבחרת ישראל קרובה מאוד לחצי הגמר

שרון אברהמי ושחקניו גברו על שבדיה 80:83, והם עם רגל וחצי בשלב הבא, ממנו הדרך לדרג א' קצרה. טי ג'יי ליף הצטיין עם 20 (18 במחצית הראשונה), 18 להובר, 11 ו-8 אסיסטים לתמיר בלאט

שחקן נבחרת הנוער טי ג'יי ליף. ברני ארדוב
מחצית ראשונה אדירה. טי ג'יי ליף/ברני ארדוב

נבחרת הנוער עשתה הערב (רביעי) צעד ענק אל עבר העפלה לחצי גמר אליפות אירופה לדרג ב', כשניצחה את שבדיה 80:83. הנבחרת של שרון אברהמי יכולה להפסיד ביום המשחקים האחרון לגאורגיה עד 17 הפרש ולעלות לחצי הגמר, או לקוות להפסד של שבדיה לאיסלנד. יש לציין שמתוך ארבע הנבחרות שיעפילו לשלב הבא, שלוש יעפילו לדרג א'.

השחקנים של אברהמי פתחו טוב ועלו ל-4:11 אחרי חמש דקות. שבדיה החלה לצמק, אך 9 נקודות של טי ג'יי ליף ברבע הראשון נתנו לישראל יתרון 15:20. ליף כבר הגיע ל-18 נקודות אישיות באמצע הרבע השני, והיתרון של הנבחרת עלה ל-13, אלא שאז הפורוורד ירד למנוחה ושבדיה צמצמה ל-4 בלבד. מייקל בריסקר נקרא מהספסל וקלע שתי שלשות שנתנו לכחולים לבנים יתרון 32:41 במחצית.

היתרון של ישראל צמח ל-14 בתחילת הרבע השלישי, אך שבדיה חזרה למשחק והשוותה את התוצאה ל-55:55, דקה וחצי לסוף הרבע. נקודות מהקו של קופרברג ומוחמד אבו ערישה נתנו לישראל יתרון 56:59 בסוף הרבע השלישי. השבדים השוו ל-70:70, ארבע דקות לסיום, אך תמיר בלאט תפר שלשת קלאץ' וקבע 72:76, דקה וחצי לסיום, דניאל קופרברג ורועי הובר עמדו בלחץ וקלעו מהקו, וסגרו את הסיפור.

ליף סיים כקלע המוביל עם 20 (6 מ-14 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, הובר הוסיף 18, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, קופברג ומוחמד אבו ערישה תרמו 12 כל אחד ותמיר בלאט צירף ל-11 הנקודות שלו 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

"היה משחק גדול", אמר שרון אברהמי. "משחק ברמה מאוד מאוד גבוהה. הם קבוצה נהדרת. אנחנו מתחילים להרגיש את העלייה, אבל אנחנו מנוסים ורוצים לסיים במקום הראשון ולהגיע עוד שלושה ימים למאני טיים אליו חיכינו ולנצח את החצי גמר. יש לנו פה צוות נדיר של מאמנים, העוזרים שלי ופיני גרשון, אבל למרות השמחה הגדולה אנחנו יודעים שעוד לא עשינו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully