וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שונאים, סיפור אהבה: המלחמה המילולית של זו'זה מוריניו ורפא בניטס

אשתו של מאמן ריאל העליבה את מנג'ר צ'לסי, שהעליב בחזרה. באנגליה חזרו אחורה, לכל העקיצות הטובות ביותר שהשניים הפנו אחד אל עבר השני לאורך השנים (וכן, למוריניו יש יותר כאלה)

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מערכת היחסים בין ז'וזה מוריניו ורפא בניטס מעולם לא היתה לבבית, אולם היום (רביעי) היא עלתה מדרגה, כשמנג'ר צ'לסי הגיב לביקורת של אשת מאמן ריאל מדריד ("אנחנו מסדרים את הבלגן של מוריניו") באלה המילים: "אני חושב שהגברת צריכה לנצל את הזמן שלה, ואם היא תדאג לדיאטה של בעלה, יהיה לה פחות זמן לדבר עליי".

אחר הצהריים נזכר ברשת "סקיי" בכל העימותים המילוליים של צמד המאמנים לאורך השנים. הנה חלק מהם:

רפא בניטס, 2006, לאחר ה-0:0 של צ'לסי וליברפול בליגת האלופות: "עבורי, ארסנל משחקת כדורגל הרבה יותר טוב. הם מנצחים וכיף לראות אותם. גם ברצלונה ומילאן. איך אפשר להגיד שצ'לסי הקבוצה הטובה בעולם?"

ז'וזה מוריניו, 2006, לאחר ניצחון של ליברפול בחצי גמר הגביע האנגלי, בסיומו לא לחץ לבניטס את היד: "האם הקבוצה הטובה יותר ניצחה? לדעתי לא. במשחק אחד הם אולי יכולים להפתיע, אבל בפרמיירליג המרחק בין הקבוצות הוא 45 נקודות בשנתיים האחרונות".

ז'וזה מוריניו, לאחר שעזב את צ'לסי: "בכמה אליפויות בניטס זכה מאז שהגיע לליברפול? אפס. וכמה מאמנים הוזכרו כמועמדים להחליפו? אפס".

רפא בניטס, 2010, לאחר שהחליף את מוריניו באינטר, כשזה סיים עונת טרבל היסטורית: "אני מקווה לנצח יותר משחקים ממאנצ'יני ומוריניו. אפשר לזכות בשישה תארים העונה".

ז'וזה מוריניו, 2010, הגיב לדברים: "דבר אחד בטוח. בניטס לא יצליח יותר ממני. גם אם הוא יזכה בגביע הביניבשתי זה יהיה גביע שלי, ולא שלו".

ז'וזה מוריניו, 2010, לאחר שאינטר זכתה באליפות העולם לקבוצות: "ציפיתי לפחות לתודה על כל ההצלחה שנתתי לו. תשאלו את אוהדי אינטר מה הם חושבים עלי ועליו".

ז'וזה מוריניו, 2013, לאחר שהחליף את בניטס בצ'לסי, אלופת הליגה האירופית: "אני לא רוצה לזכות בליגה האירופית. זו תהיה אכזבה גדולה מאוד עבורי. אני לא רוצה שהשחקנים ירגישו שהמטרה שלנו היא הליגה האירופית".

ז'וזה מוריניו, 2013, לאחר ניצחון על מנצ'סטר סיטי: "ראיתי את כל המשחקים של צ'לסי נגד סיטי בשנה שעברה. הם פחדו. פחדו ליזום. פחדו להגיד שהם רוצים לנצח, שהם יכולים לנצח".

רפא בניטס, 2014: "מוריניו מדבר הרבה על הרבה אנשים, אבל אני מעדיף לדבר על העובדות. בליברפול, עם חצי מהתקציב של צ'לסי, העפנו אותם פעמיים מליגת האלופות. אחר כך, עם התקציב היקר ביותר בריאל מדריד, הוא לא עשה כלום בליגת האלופות".

המאמנים ז'וזה מוריניו, רפא בניטס ב-2005. AP
אין הרבה חיבה בין השניים הללו. בניטס ומוריניו ב-2005/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully