וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "מה שונה מארבע השנים האחרונות? הבאנו מאמן טוב יותר"

29.7.2015 / 17:08

נשיא מכבי חיפה שיבח את רוני לוי ("הרכש החזק ביותר שלנו") במסע"ת הרשמית והוסיף: "מקווה שהשחקנים יהיו יותר רציניים על הדשא". רוני לוי : "זה מרגיש טבעי, נכנסתי מהר לעניינים"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר
סט התלבושות של מכבי חיפה. קובי אליהו
גם המדים החדשים הוצגו/קובי אליהו

אחרי קיץ נוסף מלא בעליות, מורדות וחוסר ודאות, ערכה יהום (רביעי) מכבי חיפה את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לפתיחת עונת 2014/2015. הנשיא יעקב שחר, המאמן החדש רוני לוי, הקפטן יוסי בניון והמנכ"ל איתמר צ'יזיק דיברו על הקיץ שעבר, העונה הבאה, והמטרות שניצבות בפני המועדון. בפתיחת מסיבת העיתונאים הוצגו שלושת שחקני הרכש ניקולה דרינצ'יץ', סאן מנחם ומארק ואליינטה. בהמשך תקיים הקבוצה משחק אימון מול נצרת עילית, שיהיה סגור לתקשורת ולקהל, ויהווה הכנה לקראת משחק הדרבי בסוף השבוע במסגרת גביע הטוטו.

פערים בין מכבי חיפה לחלוץ ראן חביב חביבו

שחקני הרכש של מכבי חיפה: מארק ואליינטה (מימין), סאן מנחם, ניקולה דרינצ'יץ'. קובי אליהו
שלישיית הרכש. דרינצ'יץ', סאן מנחם ומארק ואליינטה/קובי אליהו

"בעונה שעברה היו לנו ציפיות רבות, אך ציפיות לא בהכרח מביאות תוצאות", אמר יעקב שחר. "התוצאות היו די מאכזבות בעונה שעברה, ולכן התחלנו את ההכנות שלנו לעונה הבאה כבר בינואר. החתמנו שחקנים בינואר, והמשכנו לעקוב אחרי שחקנים כחלק מההכנות שלנו. אני חושב ששחקן החיזוק החזק ביותר שלנו הוא רוני לוי שחזר למכבי חיפה. עשינו את כל ההכנות הנדרשות כדי שהעונה הזו תהיה טובה יותר. מה יהיה שונה העונה בניגוד לארבע השנים הקודמות? הבאנו מאמן טוב יותר. היו מאמנים שקיבלו צ'אנס, והם פישלו. לא הצלחנו להחליף אותם במשהו טוב יותר, והחלפנו גם אותם. רוני כבר הוכיח את עצמו במכבי חיפה. אנחנו מכירים את היכולות שלו ואת הרצינות שלו. אין שום מניעה שהוא יעשה עונה מוצלחת, ושיהיו לו עוד עונות מוצלחות. הייתי רוצה ללכת, אבל אי אפשר".

שחר הוסיף: "עלו שמות של מועמדים שגרמו לכך שהם נפלו. זה פגע ברצון שלנו לצרף חלק מהם. כל שחקן ישראלי שרצינו אותו, היה מגיע אלינו. מבחינה מקצועית אולי רצינו איתו, אך לאחר פגישה אחת החלטנו לוותר בגלל בקשה כלכלית כזו או אחרת. עדיין לא סגרנו את הסגל. יש מועמדים לחזק את הקבוצה, ואני מאמין שעד שנתחיל את העונה יצטרפו שחקנים נוספים. בפגישה הראשונה שהייתה לי עם רוני, הוא אמר לי שהוא רוצה להתבסס על 15 שחקנים מנוסים ועוד 7-8 שחקני נוער. חלק מאותם שחקנים יזכו לדקות משחק. קשה מאוד להקטין תקציבים בישראל. קבוצה שרוצה להגיע לצמרת לא יכולה לעשות זאת. אנחנו נלחמים בהגיון בתופעה הזו, וויתרנו על שחקנים בעקבות זאת. אני מקווה שהשנה האוהדים שלנו יחייכו יותר".

על המטרות העונה אמר הנשיא: "נילחם על ההישגים העונה. מכבי חיפה הוא מועדון צמרת בכדורגל הישראלי ומיותר לשאול בכל העונה האם אנחנו מתמודדים על התארים. ברור שקבוצת צמרת נלחמת על כל התארים. פעם היא מצליחה יותר, ופעם פחות. אני מקווה שהעונה נציג רמה יותר טובה מבחינת כדורגל, וזה מה שאני מצפה מהשחקנים, המאמנים ואפילו מהפקידות במשרדים. בחרנו בקפידה את שחקני החיזוק ועוד לא השלמנו את הסגל לעונה הקרובה. אני מקווה שהעונה השחקנים יתייחסו קצת יותר ברצינות על המגרש, כדי שנגיע להישגים טובים יותר מאשר בשנים האחרונות".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. קובי אליהו
"אני מקווה שהשנה האוהדים שלנו יחייכו יותר". יעקב שחר/קובי אליהו

רוני לוי הוסיף: "מכבי חיפה בשבילי היא משהו אחר. זה המקום שגדלתי בו, שבו התפתחתי כשחקן וכמאמן. את השנים הכי טובות שלי עשיתי פה. זה מרגיש כמו חזרה הביתה. הכול מרגיש לי טבעי ונכנסתי מהר מאוד לעניינים, כאילו לא עזבתי מעולם. חשוב לי לשפר את ההתנהלות המקצועית של השחקנים. אני שם על זה דגש 24 שעות ביממה. חשוב לי שמכבי חיפה תהיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש - מרמת האימון ועד ההתנהלות. אני מקבל את כל הכלים כדי לבצע את כל הפנטזיות שלי כמאמן. אני ממש לא המושיע של מכבי חיפה. זה מועדון ענק, שמביא 25,000 איש במשחק. לי יש דרך, אני אנסה להביא אותה לידי ביטוי".

המאמן הרחיב: "יש הרבה שחקנים במכבי חיפה שיכולים לעשות את ההבדל, אבל מבחינתי אנחנו קודם כל קבוצה. מבחינתי קבוצתיות הוא הדבר החשוב שיש. נשקיע בכך עבודה רבה - מקצועית, טקטית וחברתית. אם הקבוצה תהיה טובה, שחקנים יוכלו לבוא לידי ביטוי. כמובן שאנחנו שואפים לחזק את הקבוצה, אבל לא נביא שחקן שהוא לא ראוי לקבוצה. הוא צריך להיות לפחות ברמה של השחקנים שנמצאים אצלנו. אני מאוד אוהב את מה שקורה פה. אנחנו עובדים ומתאמנים בצורה טובה מאוד. נגיע מוכנים לפתיחת העונה".

על האפשרות לצרף את טוטו תמוז אמר רוני לוי: "טוטו שחקן מצוין. ממה שהתרשמנו הוא רוצה להמשיך לשחק בחו"ל. כרגע אנחנו לא בכיוון שלו".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
הכל מרגיש לו טבעי. רוני לוי/קובי אליהו

המנכ"ל איתמר צ'יזיק: "שברנו את השיא של העונה הקודמת מבחינת המנויים. לדרבי בשבת בגביע הטוטו נמכרו כבר 3,000 כרטיסים. אני מאמין שנראה למעלה מ-22,000 צופים במשחק. אני מאחל שתהיה לנו עונה שקטה ובריאה".

הקפטן יוסי בניון: "אני מרגיש שכבר אחרי חודש אנחנו קבוצה יותר מחוברת. חשוב שנהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה, ולא כמו בעונה הקודמת שקבוצות הגיעו במחשבה שאפשר לנצח בקלות את מכבי חיפה".

יוסי בניון קפטן מכבי חיפה לצד המנכ"ל איתמר צ'יזיק. קובי אליהו
שיא מנויים. צ'יזיק לצד בניון/קובי אליהו
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם ניקולה דרינצ'יץ'. קובי אליהו
שחר עם דרינצ'יץ'/קובי אליהו
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם סאן מנחם. קובי אליהו
שחר עם סאן מנחם/קובי אליהו
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם מארק ואליינטה. קובי אליהו
שחר עם ואליינטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully