וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דימיטריוס פופוביץ' ישחק בגביע הטוטו וצפוי לחתום

29.7.2015 / 13:15

הקשר היווני, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, ינחת בישראל ויצטרף לאימונים, כשהוא אמור לשחק ביום שני נגד מכבי פתח תקוה. הבלם היהודי-דרום אפריקאי לארי כהן אמור להיבחן, אך סיכויים נמוכים שיחתום

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה שבה השבוע ממחנה האימונים בהולנד, אותו הגדירו במועדון כמוצלח ביותר. יחד עם זאת בצוות המקצועי מודעים לעובדה שללא שלושה עד ארבעה שחקני רכש נוספים תתקשה הקבוצה להיאבק על מקומה בליגת העל.

מי שצפוי לחתום בקרוב הוא הקשר היווני דימיטריוס פופוביץ', שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. פופוביץ', שכבר שיחק במדי הכתומים במשחק האימון נגד קרית שמונה בהולנד והרשים מאוד את הצוות המקצועי, ינחת היום (רביעי) בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. היווני אמור ליטול חלק במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה, שייערך ביום שני הקרוב באצטדיון המושבה, ולאחריו צפויה להתקבל ההחלטה הסופית של ראשי הקבוצה. מדובר בשחקן נמוך קומה, זריז מאוד וטכני שמשחק בעיקר על כנף שמאל ואמור לתרום המון מהירות לחלק ההתקפי של בני יהודה. תנאי השכר של הקשר ידועים והנטייה כרגע היא להחתימו.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
הרבה עבודה מחכה לו. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

פרט לצירופו, ינסו בקבוצה להחתים גם בלם זר לחיזוק החלק האחורי. הבלם היהודי-דרום אפריקאי, לארי כהן, אמור להיבחן, אך הסיכויים שיוחתם הם נמוכים מאוד. בשכונה ממתינים גם להתפתחויות במכבי חיפה בכל הנוגע לשחרור שחקנים מסגל הירוקים, כשהמטרה העיקרית היא להחתים את אלון תורג'מן שאמור לפי התכנית של הכתומים להוביל העונה את ההתקפה אם יצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully