וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהעונה בליגת העל: מנוי "סבא-נכד" במחיר מוזל

הפועל תל אביב ומכבי נתניה יאפשרו לאוהדיהן לרכוש מנוי במחיר מיוחד עבור אוהדים ותיקים ונכדיהם. באומן :"אין לנו ספק שמנוי כזה, המביא את דור המייסדים של המדינה יחד עם דור העתיד, יפתח את המגרשים לקהל חם ומשפחתי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מנהלת הליגות, בשיתוף פורום "קול הדורות" וליגת העל, יצאה בהנחה מיוחדת ברכישת מנוי משותף עבור סבא ונכד בעונה הבאה. אוהדי מכבי נתניה ישלמו על המנוי למשחקים באצטדיון נתניה 1,200 שקל במקום 1,400 שקל, והמנוי לאוהדי הפועל תל אביב יעלה 1,400 שקל במקום 1,600 שקל למשחקי הקבוצה בבלומפילד. בנוסף, אוהדי הקבוצות שיירכשו מנוי מיוחד זה יזכו לכניסה ללא תשלום למשחקי החוץ בין הקבוצות.

המנוי החדש, שיוזמות דומות לו קיימות ברחבי העולם ויחל לראשונה בישראל, הינו צעד נוסף להפיכת משחקי ליגת העל בכדורגל לחוויה כלל משפחתית, בדומה למנוי אב ובנו שקיים בחלק מהמועדונים. רוכשי המנוי יחויבו בהצגת תעודת זהות במעמד הרכישה, על מנת לוודא קרבת משפחה.

יורם באומן, יו"ר מנהלת הליגות: "זו יוזמה חשובה של כל הצדדים הרלוונטיים המנגישה את הכדורגל כחוויה לכל המשפחה. אין לנו ספק שמנוי כזה, המביא את דור המייסדים של המדינה יחד עם דור העתיד של המדינה, יפתח את המגרשים לקהל חם ומשפחתי, שמגיע מתוך אהבה נטו לכדורגל".

בארי בן זאב, יו"ר הפועל ת"א הוסיף: "כסבא אני יכול להעיד שאין כיף גדול יותר מללכת עם הנכדים והילדים לבלומפילד. זו חוויה משפחתית נהדרת שהופכת למסורת ועוברת מדור לדור ואני בטוח שבעזרת המבצע הזה והמחיר המוזל של מנויי סב וסבתא ונכדים, עוד משפחות ודורות יצטרפו למשפחת הפועל תל אביב וימלאו את שער 8 באדום".

דורון אוסידון, יו"ר מכבי נתניה: ""מכבי נתניה שמחה להיות חלוצה במיזם. בשנים האחרונות עומל המועדון רבות על מנת לחזק את הקשר עם קהל אוהדינו ולהביא אוכלוסייה חדשה למגרשי הכדורגל. ואכן, בשנים האחרונות אנו רואים משפחות שלמות הפוקדות את אצטדיון נתניה.

יורם באומן יו"ר מנהלת הליגה. ברני ארדוב
מרוצה. יורם באומן/ברני ארדוב

ניר יששכר, מנהל פורום "קול הדורות": "המנוי החדש נועד לקדם זמן איכות משמעותי בין האוהדים הותיקים שחלקם לא פקדו את המגרשים זמן רב לבין נכדיהם, האוהדים הצעירים. כך גם ניתן יהיה להגדיל את מספר הצופים בליגת העל בכדורגל, לצד יצירת חוויה משמעותית ומשותפת. אנו פועלים, בשיתוף מנהלת הליגות לכדורגל כדי לרתום קבוצות נוספות למהלך, ואני בטוח שזו רק ההתחלה של הפרויקט הנפלא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully