וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כדאי שאשתו של בניטס תדאג לדיאטה שלו"

מאמן צ'לסי אמר על אשת מאמן ריאל מדריד ("אנחנו מסדרים את הבלגן של מוריניו"): "היא מתבלבלת. המועדון היחיד שבעלה החליף אותי היה באינטר, ושם בשישה חודשים הוא הרס את הקבוצה הכי טובה באירופה עד אז"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

זרמים לא ממש טובים עוברים בין ז'וזה מוריניו לרפא בניטס, והוכחה לכך התקבלה אתמול (שלישי) עוד לפני שצ'לסי גברה 2:4 על ברצלונה בפנדלים במסגרת משחק ידידות. מוריניו התייחס בין השאר לאשתו של מאמן ריאל מדריד, מונטסראט סארה, שהתראיינה מוקדם יותר, ואמרה: "אנחנו מסדרים את הבלגן של מוריניו. אם אתה חושב על זה, כמובן שבסוף הדרכים נפגשות. יש רק כמה מועדונים ברמה עולמית".

מוריניו הגיב על כך, ואמר: "הגברת קצת מתבלבלת, עם כל הכבוד. אני לא צוחק. בעלה הגיע לצ'לסי להחליף את רוברטו די מתאו והגיע לריאל מדריד כדי להחליף את קרלו אנצ'לוטי. המועדון היחיד שבעלה החליף אותי היה באינטר, ושם בשישה חודשים הוא הרס את הקבוצה הכי טובה באירופה באותה תקופה. זה שהיא חושבת עליי ומדברת עליי, אני חושב שהגברת צריכה לנצל את הזמן שלה, ואם היא תדאג לדיאטה של בעלה, יהיה לה פחות זמן לדבר עליי".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
הרבה יותר מסתם יריבות. מוריניו/GettyImages

ובינתיים ססק פברגאס מתרגש לקראת ההתמודדות הצפויה שלו מול ארסנל במסגרת מגן הקהילה. הקשר הספרדי שיחק במשך שמונה שנים בארסנ ללפני שעזב לברצלונה ב-2011, אבל בקיץ שעבר חזר לאנגליה ובחר להגיע לקבוצתו של מוריניו. "לא משנה מה, האהבה שיש לי למועדון אף פעם לא תשתנה, בלי קשר למה שיקרה. מה שהכי חשוב זה מה שיש לי בזיכרון. השאר לא חשוב. יש לי זיכרונות נהדרים, אהבה וכבוד למועדון הזה. אף פעם לא תשמעו משהו רע ממני עליהם".

על המאבק שצפוי השנה בליגה אמר פברגאס: "יונייטד כבר הוציאה סכומים גדולים בשנה שעברה, ארסנל עשתה את זה גם כן. מנצ'סטר סיטי אולי פחות, ואולי עכשיו היא תשקיע יותר. כולן רוצות להתחרות על האליפות וזה יהיה קשה מאוד לשחזר את האליפות הזו. יש ארבע או חמש קבוצות שיכולות לזכות. נראה מה יהיה, אבל אנחנו יודעים שזה יהיה קשה להיאבק שוב. אנשים יגידו יונייטד, סיטי, ליברפול, ארסנל וצ'לסי. יש תמיד דעות חלוקות. מה שנצטרך לעשות זה לשמור על הרמה של השנה שעברה מכיוון שכל הקבוצות ישתפרו וזה אומר שנצטרך להיות טובים יותר כדי להתחרות איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully