וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואנייק: "מכבי תל אביב חלשה בחוץ". פרטז'לה: "קולינאס עמד בצורה טפשית"

שמחה גדולה בצ'כיה לאחר ה-1:2 של ויקטוריה פלזן בבלומפילד: "המאמן הציג משחק טקטי מרשים, זו תוצאה נפלאה". פרוחזקה: "ידענו שההגנה שלהם איטית". ואנייק: "זהבי? הוא בכלל לא בעט לשער"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

צ'כיה התעוררה לבוקר ורוד במיוחד. שתי הנציגות הבכירות במדינה, ויקטוריה פלזן וספרטה פראג, עברו בהצלחה את המשחק האירופי שלהן במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, כשפלזן השיגה 1:2 מול מכבי תל אביב בחוץ ואילו ספרטה סיימה את משחק החוץ שלה מול צסק"א מוסקבה ב-2:2.

אלופת המדינה, ויקטוריה פלזן, זכתה למחמאות רבות על הניצחון החשוב בבלומפילד. "מירוסלאב קובק עשה עבודה מצוינת. הקבוצה הציגה משחק טקטי מרשים ולא הותירה ליריבה שלה הרבה סיכוי", כתבו בצ'כיה. "השער של מכבי תל אביב לקראת הסיום קצת מאכזב, אבל בסופו של דבר מדובר בתוצאה נפלאה עבור פלזן", הוסיפו.

מירוסלאב קובק מאמן פלזן. מגד גוזני
זכה למחמאות. המאמן מירוסלאב קובק/מגד גוזני

"ההחלטה של המאמן לפתוח עם איידין מחמוטוביץ' הייתה מוצלחת", אמר הבלם וצלאב פרוחזקה, שבישל את שני השערים. "ידענו שההגנה של מכבי תל אביב איטית, ושבכדור אחד אנחנו יכולים לפרוץ אותה. אני שמח שזה באמת עבד".

"מכבי תל אביב קבוצה חזקה בבית, אך בחוץ הסיפור שונה לגמרי", הוסיף הקשר אונדז'יי ואנייק. "ראינו שהיא הפסידה לקבוצה חלשה במלטה. אני משוכנע שנציג יכולת גבוהה אצלנו בבית. המשימה שלי הייתה לשמור על ערן זהבי. הוא בכלל לא בעט לשער. הקהל בבלומפילד היה מדהים. זה משהו שראיתי רק בטורקיה. חבל על השער שספגנו לקראת הסיום, אבל גם 2:1 זו תוצאה טובה. אסור לנו להיות חמדנים".

הקשר מילאן פטרז'לה דיבר על השער השני שכבש: "קיבלתי כדור נהדר. ראיתי שהשוער ממוקם בצורה טפשית ושהשער חשוף לגמרי, אז בעטתי את הכדור לרשת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם נוסא איגייבור. מגד גוזני
נוטרל. ערן זהבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully