וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעלים פיטר אותי כי סירבתי להכניס אותו להרכב במשחק מול בארסה"

אנטולי קורובוצ'קה, שאימן את הארטס ב-2007, סיפר כי הבוס של הקבוצה, ולדימיר רומאנוב דרש להשתתף במשחק מול הקטאלנים ולאחר שהמאמן סירב, הוא השיב: "לא תאמן אותנו עוד הרבה זמן"

ולדימיר רומאנוב הבעלים של הארטס הסקוטית. GettyImages
בעלים פרוע במיוחד. רומאנוב/GettyImages

אנטולי קורובוצ'קה, הקשר האוקראיני שכיכב בליגה בברית המועצות בשנות ה-70' וה-80', זכה לאמן לתקופה קצרה במסגרת קריירת האימון שלו את הארטס מהליגה הסקוטית. תקופה ממש קצרה.

קורובוצ'קה מונה לתפקיד במרץ 2007 ופוטר ממנו כעבור עשרה חודשים בלבד והיום (שלישי), הוא חשף את הסיבה המשונה עד מאוד שהובילה לפיטוריו.

על פי האוקראיני בן ה-60, הפיטורים שלו הגיעו לאחר שהוא נקלע לעימות עם הבעלים המוזר והפרוע של הארטס, ולדימיר רומאנוב, שהסיפורים עליו יכולים למלא כמה ספרים טובים. המקרה עם קורובוצ'קה התרחש ביולי 2007, במהלך משחקי ההכנה לעונה.

הארטס, בעזרתו האדיבה של רומאנוב והכסף שלו, הצליחה לארגן לעצמה משחק הכנה מול ברצלונה וקורובוצ'קה סיפק: "היו כמעט 60 אלף איש ביציעים. רונאלדיניו היה אז בשיאו וברצלונה כולה הייתה נהדרת. לפני המשחק, רומאנוב ניגש אליי ואמר לי שהוא רוצה להשתתף במשחק ולשחק נגד בארסה. הוא רצה שאכלול אותו בהרכב. הוא לא צחק בכלל. סירבתי ואמרתי לו שהוא לא התאמן איתנו ושהוא לא יכול לשחק. הוא ענה לי 'בסדר, אבל אתה לא תהיה המאמן שלנו עוד הרבה זמן'. הוא פיטר אותי זמן קצר לאחר מכן".

המשחק המדובר, בו ברצלונה הציגה מלבד רונאלדיניו שכבש צמד גם את סמואל אטו, יאיא טורה, אנדרס אינייסטה וצ'אבי, כמו גם את ג'יו דוס סנטוס בן ה-18, שכבש אף הוא, הסתיים ב-1:3 לקטאלנים.

תקציר המשחק:

  • עוד באותו נושא:
  • הארטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully