וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארגנטינה: דייגו באריסונה, בלם לאנוס, נהרג בתאונת דרכים

השחקן, שרשם 96 הופעות ושלושה שערים לאורך הקריירה, היה בדרכו לביתו בשעות הלילה המאוחרות כאשר התנגש במשאית. נשיא אוניון, בה החל את הקריירה: "זו אבידה קשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוות טרגי. באריסונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרגדיה בכדורגל הארגנטינאי. דייגו באריסונה, בלמה של קבוצת לאנוס מהליגה הבכירה, נהרג בתאונת דרכים שאירעה במהלך הלילה שבין שני לשלישי באזור רוסאריו, ליד העיירה קורונדה. על פי הדיווחים בתקשורת הארגנטינאית, באריסונה התנגש עם מכוניתו במשאית שנסעה בנתיב שלו במהירות של 110 קמ"ש.

השחקן חזר בשעות הלילה המאוחרות ממפגש עם בני משפחתו ברוסאריו לכיוון ביתו, לקראת האימון שנקבע לקבוצה לתשע בבוקר של יום שלישי, על פי שעון ארגנטינה. לאור הטרגדיה, האימון בוטל כמובן.

מלאנוס, המדורגת במקום העשירי בליגה הארגנטינאית ושרק אתמול הפסידה, עם באריסונה בהרכב, 1:0 דרמטי בדקה ה-91 בבית לדפנסה אי חוסטיסיה, נמסר: "הכאב גדול מנשוא". מקבוצת אוניון, בה גדל באריסונה וערך בכורה בדצמבר 2009, נמסר: "המועדון ילווה את משפחתו של דייגו ברגעים הקשים האלה ומוסר את תנחומיו".

נשיא אוניון, לואיס ספהאן, אמר: "דייגו היה אחד התוצרים הטובים ביותר של המועדון. הוא אהב את המועדון שלנו אהבת אמת, ללא תנאים ואנחנו נהננו מאדם נהדר ומקצוען אמיתי, שהקדיש את חייו לספורט. זו אבידה קשה".

מלבד לאנוס ואוניון, עמה עלה לליגה הבכירה ב-2011 וב-2014, שיחק באריסונה עונה אחת גם בארחנטינוס ג'וניורס ובסך הכול, רשם 96 הופעות ושלושה שערים לאורך הקריירה.

  • עוד באותו נושא:
  • לאנוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully