וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל בבאיירן: "לקחתי צעד קדימה, רוצה לזכות בליגת האלופות"

הקשר הצ'יליאני בן ה-28 השלים רשמית את ההעברה עבור 37 מיליון יורו וחוזר לבונדסליגה אחרי ארבע שנים ביובנטוס. "אני מאושר, זה חלום שמתגשם עבורי. רוצה להמשיך להתפתח", אמר

אימג'בנק GettyImages

היום (שלישי) זה הפך סוף סוף לרשמי: ארתורו וידאל הגיע למינכן וחתם לארבע שנים בבאיירן מינכן. הקשר הצ'יליאני בן ה-29, שעבר מיובנטוס תמורת 37 מיליון יורו, השלים את ההעברה והוצג לאחר שעבר בדיקות רפואיות. לאחר מכן, הוא גם התראיין לאתר הרשמי של באיירן.

"אני מאושר מאוד, זכיתי לקבלת פנים חמה מאוד במינכן", אמר וידאל לאתר הרשמי, "זה צעד משמעותי בקריירה שלי ואני מקווה להצליח כאן. אני רוצה לעזור לקבוצה לזכות בתארים. זה חלום שמתגשם עבורי מבחינה אישית. רציתי לקחת צעד קדימה בקריירה שלי. אני רוצה להמשיך להתפתח כשחקן ולזכות בתארים כמו ליגת האלופות. אני חושב שהאפשרות הכי טובה עבורי זה לעשות את זה עם באיירן מינכן. בשנה שעברה עם יובנטוס לא היינו רחוקים מלזכות בכל שלושת התארים. אני מקווה שאוכל לזכות בהם עם באיירן, זו המטרה שלי". וידאל התייחס לעובדה שהוא חוזר לבונדסליגה, בה שיחק בלברקוזן, אחרי ארבע שנים: "אני נרגש לחזור לשחק בבונדסליגה וכמובן שאני מקווה לזכות בה הפעם. לא הצלחתי לזכות באליפות עם לברקוזן, אבל עם באיירן יש לי סיכוי גדול לעשות את זה".

וידאל מוצג במסיבת עיתונאים

לאחר החתימה נערכה מסיבת עיתונאים עם המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר, שאמר: "וידאל חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת. מחיר ההעברה לא יפורסם". על וידאל עצמו אמר זאמר: "יש לו שתי רגליים חזקות, הוא שחקן חזק, טוב מאוד מבחינה טכנית, יודע לכבוש שערים והוא גמיש מבחינה טקטית. הוא ווינר. הוא כתב היסטוריה עם יובנטוס וזכה איתה בארבע אליפויות בארבע שנים. הוא מסמל הצלחה".

וידאל עצמו אמר: "זה מועדון ענק, המעבר הגיע בזמן הנכון מבחינתי ואני רוצה לזכות בתארים. היו לי ארבע שנים נהדרות ביובנטוס. אני רוצה להתפתח כשחקן ולזכות בליגת האלופות. אני מאושר לחזור לבונדסליגה ואני רוצה לזכות באליפות". על ההערצה שיש כלפיו בצ'ילה אמר: "צ'ילה גאה בזה שעברתי למועדון גדול. אני מקווה לגרום להם לאושר כשאעשה את המיטב שלי. שיחקתי עם הרבה שחקנים ואקח הכול צעד אחרי צעד כדי לזכות באהבת הקהל. אני רוצה לשחק בקישור, אבל זה תלוי במאמן והוא יחליט". כשנשאל האם הוא כשיר לשחק כבר ביום שבת בסופרקאפ מול וולפסבורג, אמר וידאל: "אני מוכן, זה תלוי במאמן. אני לא חושב שאצטרך לשנות את סגנון המשחק שלי. פיתחתי את סגנון המשחק שלי באיטליה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן עם מתיאס זאמר. GettyImages
מוצג במדים החדשים. וידאל/GettyImages
ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. GettyImages
קיבל את מספר 23. וידאל/GettyImages
ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם מתיאס זאמר המנהל הספורטיבי. רויטרס
זאמר ו-וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully