וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הכסף הגדול באמת שמחכה לעולה לליגת האלופות

28.7.2015 / 16:00

המנצחת בין מכבי תל אביב לפלזן תבטיח לעצמה סכום של שני מיליון יורו וחצי, ובהמשך יחכה לה מענק העפלה של 12 מיליון יורו לשלב הבתים וחצי מיליון יורו נוספים לכל נקודה. הפן הכלכלי של הקרב בבלומפילד

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תארח הערב את ויקטוריה פלזן הצ'כית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הגומלין ייערך בשבוע הבא בצ'כיה והמנצחת במפגש הכפול הזה תעפיל לצמד משחקי הפלייאוף שאחריהם מחכה הפרס הגדול באמת – שלב הבתים של ליגת האלופות.

מעבר לקפיצת המדרגה המקצועית והאפשרות לפגוש קבוצות מהקצפת של אירופה מדובר בהרבה מאוד כסף שנכנס לקופת המועדון. העפלה לשלב הפלייאוף תבטיח לצהובים שני מיליון יורו וחצי, לפחות. אבל הכסף הגדול באמת יגיע ממענק ההעפלה לשלב הבתים, שעומד על 12 מיליון יורו, כ-60 מיליון שקלים. כל נקודה בשלב הבתים שווה חצי מיליון יורו, ולזה יש להוסיף כחמישה מיליון יורו נוספים לפחות, ממכירת כרטיסים, זכויות שידור וחסויות באצטדיון.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully