וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "מאמין שתהיה לנו נבחרת מחוייבת עם תשוקה, יש כאן אווירה טובה"

28.7.2015 / 18:45

נבחרת הכדורסל פתחה את ההכנות ליורובאסקט, המאמן דיבר במסע"ת גם על השחקנים הפצועים: "לא תשמעו ממני על שחקן פצוע". אליהו: "יש דם חדש בנבחרת". לא ברור אם אוחיון יהיה כשיר לאליפות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה אתמול (שני) את אימוניה לקראת היורובאסקט שיפתח בעוד חמישה שבועות באופן רשמי. היום ערכה הנבחרת מסיבת עיתונאים עם המאמן הלאומי ארז אדלשטיין שדיבר על פתיחת הקמפיין. מיד לאחר מסיבת העיתונאים תערוך הנבחרת אימון פתוח בבית מכבי בראשון לציון, כשמתוך 16 שחקני הסגל שזומנו בתחילת השבוע לאימונים באופן רשמי, שניים עדיין לא יכולים להתאמן - יוגב אוחיון שמתאושש ממחלה ועדיין לא ברור מתי יפתח את האימונים, ועומרי כספי שבשל ענייני ביטוח מול ה--NBA יוכל לערוך אימונים מלאים רק מיום שבת הקרוב.

רביב לימונד נפצע אתמול באימון, הוא סובל מפגיעה בגיד באצבע ביד, אך בשלב זה הוא עורך אימון. יוגב אוחיון עובר טיפולים באימון ויש אי ודאות לגבי הזמן לו הוא זקוק על מנת לחזור. עדיין לא ברור אם יהיה כשיר לאליפות. אפיק ניסים עדיין לא התאמן כיוון שהוא בסידורים אחרונים באילת.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יוצאים לדרך. ארז אדלשטיין/יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין אמר לקראת פתיחת האימונים: "העבודה מאחורי הקלעים כאן ראויה להערכה. היה לנו חזון ודרך מחשבה מה אנחנו רוצים לעשות. כמו ישראלים אנחנו יודעים לאלתר ולהגיב להתפתחויות. אני רוצה להאמין שתהיה לנו נבחרת טובה, תוססת עם תשוקה ומחוייבת שתשחק כדורסל טוב שמתאים לכדורסל הישראלי".

אדלשטיין דיבר על הסגל: "אני החלטתי שמי שלא רוצה להיות בנבחרת ישראל אני משחרר אותו. לשמחתי לא היה שחקן אחד שביקש לא להיות בנבחרת. יש כאן אווירה טובה. לשחק באליפות אירופה זו הבמה הכי טובה בכדורסל האירופאי. אנשים רוצים להיות באליפות אירופה".

אדלשטיין דיבר על הצעירים החדשים בסגל: "שון דאוסן ובר תימור היו בכל מקרה בנבחרת ובכל סגל. בטורניר כזה לא מצעירים סגל. אתם לא תשמעו ממני רבע מילה על שחקן פצוע, לא יהיו תירוצים".

המאמן שיבח את יניב גרין, שזומן שוב לסגל למרות גילו ולמרות הפציעה הקשה: "אין ליניב גרין תחליף. הכדורסל הישראלי עדיין לא גידל שחקן כזה. עם כל הכבוד לרות'בארט ואחרים. אם אנחנו יכולים להחזיר ליניב במעט על מה שהוא נתן אז זה מה שאנחנו עושים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
נפצע באימון. רביב לימונד/יוסי ציפקיס

רביב לימונד פתח בדברים והתייחס לפציעה שלו: "נפצעתי בצורה די קלה באימון. זו לא פציעה רצינית. אני שמח שאנחנו פותחים עוד קמפיין ואנחנו באליפות אירופה כמו תמיד, שזה הישג שראוי להערכה. אני מאמין בנבחרת מאוד ומאמין שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים באליפות".

לימונד דיבר על הפצועים: "גם אני וגם חבר'ה צעירים שנכנסים לנבחרת צריכים לתפוס את מקומם ואני בטוח שהם יעזרו המון. אין פה בנבחרת אגו, אני אישית חושב מה אני יכול לעזור לנבחרת ואני מאמין שאם כולנו נבוא בגישה הזו אז נצליח להעלים את החסרונות ולהצליח".

ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
משחקני המפתח. אליהו במסע"ת/יוסי ציפקיס

ליאור אליהו התייחס לחיסורים של יותם הלפרין וגיא פניני: "יש לנו דם צעיר וחדש בנבחרת. זה דם צעיר שיחליף קצת את כל הניסיון והוותיקים שבינינו. אני באליפות אירופה חמישית שלי, זה אחד המעמדים הכי גבוהים שיש בכדורסל. אני מקווה שאנחנו נבוא ונעשה את העבודה אפילו טוב יותר מהשנים האחרונות".

אליהו התייחס לטורניר שמצפה לנבחרת ואמר: "חשוב מאוד להתחיל טוב, זה טורניר מאוד דינמי. ראינו מה קרה בקמפיין הקודם, כל הפסד קובע וצריך להיות מפוקסים בכל משחק".

ישראל תשחק שמונה משחקי הכנה עד לפתיחת היורובאסקט, כשהראשונים ייערכו כבר בסוף השבוע הבא, באוכריד, מקדוניה, שם תפגוש ישראל פעמיים נגד הנבחרת המקומית ופעם נוספת נגד נבחרת אוקראינה. ב-22 ו-23 לאוגוסט תארח ישראל את סגנית אלופת העולם סרביה לשני משחקים ביד אליהו וב-25 לאוגוסט תצא לזאגרב שם תפגוש את קרואטיה, אסטוניה ובוסניה.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גל מקל באימון/יוסי ציפקיס
שון דאוסן שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מהכוחות העולים של הנבחרת. שון דאוסן/יוסי ציפקיס
דגן יבזורי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
השחקן החדש של מכבי תל אביב. יבזורי באימון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully