וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת חרה: אדינסון קבאני הורחק משני משחקים, טבארס משלושה

חלוץ נבחרת אורוגוואי הושעה בעקבות הכרטיס האדום שספג אחרי שגונסאלו חרה תחב אצבע לישבנו. הסלסטה יחסרו אותו ואת סוארס בשני המשחקים הראשונים במוקדמות מונדיאל 2018

AP

אדינסון קבאני הורחק משני משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק בין אורוגוואי לצ'ילה ברבע גמר הקופה אמריקה לפני כמה שבועות (0:1 לצ'ילה). באותו משחק גונסאלו חרה, דחף אצבע לישבנו את קבאני ואמר לו כמה מילים, והחלוץ הגיב במכה קטנה לפניו של הצ'יליאני וספג כרטיס אדום.

השופט סנדרו ריצ'י לצד אדינסון קבאני. AP
פרשה מסריחה. קבאני והשופט/AP

מצלמות הטלוויזיה קלטו את הפעולה המכוערת של חרה והוכיחו שקבאני לא היה צריך להיות מורחק, אבל ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל הדרום אמריקאית השעתה אותו בכל זאת משני משחקים. חרה אגב, הורחק אחרי המשחק משלושה משחקים ואחרי ערעור העונש הופחת להשעייה משני משחקים.

קבאני ייעדר משני המשחקים הרשמיים הבאים של אורוגוואי, נגד בוליביה (חוץ) וקולומביה (בית) במוקדמות מונדיאל 2018. מאמן הסלסטה, אוסקר טבארס, הורחק משלושה משחקים בעקבות ההתנהגות שלו באותו משחק.

החדשות הללו הגיעו כמה שעות אחרי שהבקשה של לואיס סוארס להפחית בעונשו נדחה. לחלוץ שהושעה מתשעה משחקים בינלאומיים בעקבות תקרית הנשיכה התורנית שלו במונדיאל 2014, נותרו ארבעה משחקים כדי לסיים את העונש שלו ופיפ"א סירבה לקצר את העונש שלו. אחרי שפספס את הקופה אמריקה, הוא יחמיץ גם את ארבעת המשחקים הראשונים של אורוגוואי במוקדמות מונדיאל 2018.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גונסאלו חרה שחקן נבחרת צ'ילה מתעמת עם אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. טוויטר, צילום מסך
גונסאלו חרה שחקן נבחרת צ'ילה מתעמת עם אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully