וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרכש נמשך: פנרבחצ'ה אולקר החתימה את הסנטר אקפה אודו

הטורקים השלימו רכש שישי הקיץ עם הסנטר האמריקאי, ששיחק בעבר בבני השרון ועזב לאחרונה את הקליפרס אחרי עונה מאכזבת. דניאל רום חתם ביניסיי, באמברג האריכה את חוזהו של דריוס מילר

one

החתמה שישית לפנרבחצ'ה אולקר: הטורקים הודיעו היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי אקפה אודו (2.08, 28), ששוחרר לאחרונה מהקליפרס. מדובר בשחקן השלישי שהטורקיעם מחתימים מה-NBA מהקיץ, אחרי לואיג'י דאטומה ופרו אנטיץ'. אודו ישלים את מצבת הסנטרים של פנר אולקר, שכוללת גם את יאן וסלי ופרו אנטיץ'. אודו, שנבחר שישי בדראפט 2010 על ידי גולדן סטייט, שיחק בין היתר בעבר גם בבני הרצליה, אך עזב לאחר משחק אחד.

למרות הציפיות הגבוהות, אודו לא הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם. אחרי שנתיים לא מוצלחות בגולדן סטייט הוא עבר לשתי עונות במילווקי ומשם המשיך לעונה בקליפרס, במדיה שותף רק ב-33 משחקים והעמיד ממוצעים נמוכים של 0.9 נקודות ב-4 דקות בממוצע. לצד אנטיץ' ודאטומה, פנר החתימה הקיץ גם את בובי דיקסון, קוסטאס סלוקאס ובאריס הרשק.

שחקן מילווקי באקס אקפה אודו. AP
חוזר לאירופה. אקפה אודו/AP

* דניאל רום, או בשמו הרוסי פאבל ספירידונוב, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, חתם לעונה ביניסיי הרוסית. בעונה שעברה העמיד ספירודונוב ממוצעים של 5.7 נקודות למשחק במדי זניט סנט פטרסבורג בליגה המזרח אירופית.

* באמברג, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, האריכה את חוזהו של הפורוורד דריוס מילר בעונה נוספת.

* חיזוק מעניין לציבונה זאגרב: קורי פישר, שכיכב בעבר במדי בדאלונה ושיחק בעונה שעברה בסין, חתם לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully