וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מנסה לשכנע את פדרו להישאר: "הוא חלק מההיסטוריה"

על רקע הדיווחים על התקרבות במשא ומתן עם יונייטד, בברצלונה עושים מאמצים להניא את הקיצוני מעזיבה. אינייסטה: "הוא סופר חיוני עבורנו". ברתומאו: "אין סיבה שיילך". נוליטו עשוי להצטרף אם יעזוב

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי ההפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד, ברצלונה מתכוננת לעוד קרב מול יריבה אנגלית מוכרת, צ'לסי, אותה תפגוש הלילה (בין שלישי לרביעי) במרילנד. הקטלאנים רוצים לתקן את הרושם, אך במקביל עסוקים בסוגייה הבוערת של הימים האחרונים: עזיבתו הצפויה של פדרו. על אף העובדה שהקיצוני חתם על חוזה חדש בברצלונה, בימים האחרונים הולכים וגוברים הדיווחים לפיהם הוא הולך ומתקרב למנצ'סטר יונייטד, שמוכנה לשלם כ-30 מיליון יורו על מנת להתיר את חוזהו החדש.

על פי 'אל מונדו דפורטיבו'" פדרו החליט כי ברצונו לעזוב את הקבוצה בה גדל, בעוד שברצלונה מנסה לשכנעו להישאר. בכל מקרה, היא רוצה להבטיח כי הוא יהיה בסגל בסופר קאפ האירופי מול סביליה שייערך ב-11 לאוגוסט.

פדרו שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
בדרך לפרידה? פדרו/GettyImages

"פדרו שחקן סופר חיוני עבור ברצלונה, יש לו מקום בברצלונה לעוד שנים רבות. אני מאוד מקווה שהוא יישאר, אבל יכול להבין גם הסיטואציה שהוא נמצא בה", אמר אנדרס אינייסטה לתקשורת הקטלאנית אתמול. גם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו הצטרף למקהלה וניסה לדבר אל ליבו: "פדרו הוא חלק מההיסטוריה של ברצלונה. רק לאחרונה הוא חידש את חוזהו. נכון שלפעמים הוא לא משחק הרבה, אבל אני מקווה מאוד שהוא יישאר שחקן שלנו. היה לו חלק חשוב בטרבל הקודם וגם בטרבל של העונה שעברה".

אם פדרו בכל זאת יעזוב, מי שצפוי להחליפו הוא נוליטו, קשר סלטה ויגו. לואיס אנריקה, שאימן את נוליטו בסלטה ויגו, ניסה לצרף אותו בעונה שעברה, ועשוי לקבל אור ירוק מההנהלה למהלך במקרה שיתפנה מקום בסגל.

בתוך כך, הועדה למניעת אלימות בממשלת ספרד החליטה לקנוס את ברצלונה ב-66 אלף יורו בשל קריאות הבוז של אוהדיה בזמן שנוגן ההמנון לפני גמר הגביע הספרדי מול אתלטיקו בילבאו בעונה שעברה.

ברצלונה שיגרה מיד תגובה חריפה, והודיעה כי תערער על העונש. "מדובר בעונש לא מוצדק ובלתי מקובל. ברצלונה דוחה את ההחלטה ותשתמש בכל האמצעים המשפטיים כדי לבטל את הסנקציות נגדה. תמיד נגן על חופש הביטוי של כל האוהדים. האירועים בקמפ נואו לא היו מתוכננים ולא תווכו על ידי המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נוליטו שחקן סלטה ויגו (ימין). רויטרס
חביבו של לואיס אנריקה. נוליטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully