וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו עוקץ את ארסן ונגר: "הוא חייב לקנות מחשבון"

המיוחד השיב לטענות של מאמן ארסנל ("לאור פערי התקציב, היה בלתי אפשרי לצפות שנזכה באליפות"): "אם תבדקו, תגלו דברים מפתיעים". על הזאר: "הוא טוב מרונאלדו, תארים זה מה שחשוב"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העונה עוד לא החלה, וז'וזה מוריניו כבר יוצא בהצהרות מעוררות מחלוקת. המיוחד התראיין אמש (שני) לכלי התקשורת באנגליה וסיפק כהרגלו כמה ציטוטים לפנתאון, שליבו מחדש את היריבות עתיקת היומין בינו לבין ארסן ונגר. מוריניו השיב לאמירות של מנג'ר ארסנל, שטען כי זכייה באליפות עבור התותחנים הייתה בגדר משימה בלתי אפשרית בשנים האחרונות, לאור התקציבים הנמוכים יחסית שהעמידה בהשוואה לשאר הקבוצות הגדולות בפרמיירליג.

"ההצעה שלי לונגר - לך תשיג מחשבון", לגלג מוריניו. "זה אחד הדברים הכי קלים לעשות וזה לא משאיר שום מקום לספקולציה. אם אתה רוצה להיות כן, אובייקטיבי ופרגמטי אתה צריך לשלוף מחשבון. אם מחשבים את הסכומים שכל המועדונים באנגליה הוציאו בשלוש-ארבע השנים האחרונות, אני חושב שיהיו גילויים מפתיעים. הם החתימו שוער נהדר, וזו עמדה חשובה מאוד. אם מחברים את כל ההחתמות שלהם - אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס, קאלום צ'יימברס ומתיו דבושי - מדובר בהרבה מאוד כסף".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
שוב מתכתשים. מוריניו עם ונגר/GettyImages

מוריניו לא עצר כאן. כשנשאל על מעמדו של אדן הזאר ביחס לשחקנים הגדולים בעולם, השיב: "הוא טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו. בעיני הוא אחד משלושת הכדורגלנים הכי גדולים בכדורגל העולמי כיום. הכל תלוי בתארים שלוקחים. כדי להיות שחקן גדול באמת, אתה חייב לזכות בתארים, לא? בלי תארים אין חשיבות לכדורגל תחרותי. בעונה שעברה מסי זכה בטרבל והגיע לגמר הקופה אמריקה. אז כן, אם שואלים על העונה שעברה, אני חושב שהזאר היה טוב מרונאלדו. רונאלדו היה פנטסטי, אני לא אומר שלא, אני רק אומר את דעתי האישית. מה שבטוח הוא שאדן הוא השחקן הטוב באנגליה. לאנגליה יש את הליגה הטובה בעולם. עכשיו תעשו את החישוב בעצמכם".

בנוגע לעונה הבאה: "ארסנל מוכנה להתמודד על אליפות. יש להם קבוצה פנטסטית. אני מאמין שחמש הגדולות של אנגליה מועמדות לזכייה הפעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
לא חס על שחקנו לשעבר. מוריניו עם רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully