וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטרה דחה את הגעתו לישראל, בהפועל תל אביב חוששים שלא יגיע

הבלם היווני תלה את הדחייה בסיבות אישיות, אבל האדומים לא פוסלים את האפשרות שהוא מחזיק בהצעה נוספת ועדיין מתלבט. בן זאב וענבר יעשו ניסיון אחרון לשכנע את ברודי לרכוש אחוזים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לוקאס וינטרה דחה את הגעתו בשל סיבות אישיות ובהפועל חוששים שהוא עדיין לא החליט סופית אם הוא מעוניין להגיע לקבוצה. בהודעה של המועדון היום נכתב: "הבלם היווני לוקאס וינטרה ביקש לדחות את הגעתו לישראל ולכן לא יינחת הערב. עדכונים יובאו בהמשך".

גורם שמעורב בעסקה העלה את האפשרות שווינטרה מחזיק בהצעות נוספות ולכן מעכב את ההגעה שלו לישראל. "כרגע אין צורך לעשות דרמות, יכול להיות שמדובר בעניינים אישיים. אבל עד שדברים לא נחתמים, הכול יכול לקרות", אמר אותו גורם.

אם וינטרה לא יגיע לאדומים בסופו של דבר, גבריאל תמאש יחזור לתמונה. הבלם הרומני שוחרר לפני כמה ימים מחוזהו בסטיאווה בוקרשט והוא למעשה שחקן חופשי.

שחקן לבנטה לשעבר, לוקאס וינטרה. GettyImages
בדרך לפניית פרסה? וינטרה/GettyImages

יו"ר הפועל תל אביב, בארי בן זאב, והיועץ המשפטי של המועדון ניר ענבר, המריאו אתמול לקנדה במטרה להיפגש עם לאונרד ברודי. איש העסקים הקנדי ניהל מו"מ לרכישת אחוזים מהשליטה במועדון במשך כמה חודשים, והתבקש להחזיר תשובה על ה-15 ביולי. גורמים בסביבת המועדון מספרים שהוא השיב בשלילהו ובן זאב ענבר טסו להיפגש איתו בניסיון אחרון לשכנע אותו. המטרה היא שברודי ירכוש כ-40 אחוזים ממניות המועדון.

חשוב לציין שאמיר כבירי שלמעשה עומד בראש הפועל תל אביב בחודשים האחרונים, עדיין לא העביר כסף לרכישת יותר מ-10 אחוזים ממניות המועדון ושהוא אמור לרכוש עוד 40 אחוזים עד סוף 2015. אותם 40 אחוזים הם אלו שהוצעו לברודי. אם לא תרשם תפנית מפתיעה במגעים עם איש העסקים הקנדי והוא יעמוד בסירובו, כבירי יעביר בימים הקרובים עוד 2.4 מיליון שקל וישלים את רכישתם של 20 אחוזים נוספים.

מכירת הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב לדרבי במסגרת גביע הטוטו תחל הערב בשעה 20:30 באתר לאן. על פי הוראות המשטרה המכירה תיעשה בשלבים כשבשלב הראשון יימכרו הכרטיסים הנותרים לשערים 2,13 במחיר 90 ש"ח. בשלב השני תיפתח המכירה לשער 8 כשמחירי הכרטיסים יעמדו על 80 ש"ח למבוגר ו-40 ש"ח לנוער/אישה/חייל.

אמיר כבירי הבעלים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ירכוש בקרוב 20 אחוזים נוספים. כבירי/יוסי ציפקיס

כעס רב בקרב חלק מאוהדי הפועל תל אביב בעקבות הודעה שהם קיבלו אמש (שני) מהמועדון לפיה המנויים בהם הם מחזיקים, צריכים להיות מוחלפים. המשמעות היא שעד משחק הדרבי נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו, למעלה מ-7,000 אוהדים שרכשו מנוי, יהיו צריכים להגיע לבלומפילד עד סוף השבוע כדי לאסוף אותו. אוהדים שביקשו לדעת האם ניתן יהיה לאסוף את המנוי ביום המשחק, קיבלו תשובה שלילית בה הוסבר שהמשטרה אסרה על כך בגלל חשש מלחץ בקופות.

בהודעה הרשמית של המועדון לאוהדים נכתב אתמול: "לצערנו עקב דרישות מיתוג חדשות מטעם מנהלת הליגה נאלצנו להנפיק מנויים חדשים עבור כל אוהדי הקבוצה ולכן גם חל העיכוב בהכנת המנויים. אנו מודעים ללחץ הזמנים שנוצר אך עשינו כל שביכולתנו כדי לאפשר זמני חלוקה סבירים ומבקשים מכל אוהדי הקבוצה להקדים ולאסוף את המנויים".

האדומים מכרו השנה למעלה מ-7,000 מנויים דרך "לאן", אבל הכרטיסים עצמם הגיעו למשרד הכרטיסים רק השבוע והם יחולקו בימים רביעי, חמישי ושישי בלבד. בגלל הקוצר בזמן (המשחק הראשון יתקיים ביום שבת הקרוב), הכרטיסים לא נשלחו בדואר. הקופות בבלומפילד תפתחנה לחלוקה בימים רביעי וחמישי בשעות 9:00-21:00 וביום שישי בשעות 9:00-18:00.

עוד באותו נושא

לוקאס וינטרה וליביו אנטל ינחתו בישראל כדי לחתום בהפועל תל אביב

לכתבה המלאה
- אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חלק מהאוהדים מאוד כועסים/ברני ארדוב

לפני כשנתיים הוצאו לאוהדי הקבוצה כרטיסי מנוי חכמים שאחד מהיתרונות שלהם הוא בכך שלא צריך לרכוש כרטיס חדש מדי שנה, אלא להטעין אותו בקיץ בפעולה פשוטה באינטרנט. אלפים עשו זאת בשבועות האחרונות, אבל אתמול שלחה הפועל תל אביב הודעה לפיה בגלל דרישות מיתוג של מנהלת הליגה, גם על מחזיקי המנויים הוותיקים יהיה להגיע לקופות כדי לאסוף כרטיס חדש.

נכון לעכשיו, אוהדים שיגיעו לדרבי עם המנויים הנוכחיים, לא יוכלו להיכנס. יחד עם זאת, אתמול היו אוהדים שסיפרו שהם כלל לא קיבלו הודעה, ושמעו על הדרישה להחלפת הכרטיסים רק מחבריהם. חוסר הסדר והבהילות הללו, מעלים חשש לחוסר סדר משמעותי בכניסה לאצטדיון בלומפילד לפני המשחק ביום שבת.

אחד מהאוהדים אמר: "הטענתי את המנוי ביום שהתחילה המכירה, ופתאום אתמול קיבלתי הודעה שאני צריך להגיע לבלומפילד תוך שלושה ימים. למזלי אני גר באזור המרכז ואני אצליח לעשות את זה, אבל מה עם כל האוהדים שגרים רחוק, שעובדים במהלך היום ושיש להם משפחה? איפה נשמע דבר כזה?".

אוהד נוסף הסביר: "ההרגשה מאוד לא טובה. ההנהלה עסוקה כל הקיץ בלהראות שיש דרך חדשה, נקייה וטובה, אבל כל הסיפור הזה עם המנויים מריח מאוד לא טוב. למה לא התריעו או הכינו אותנו מראש? למה המנויים החדשים יצאו שלושה ימים לפני המשחק הראשון? הרי ההנהלה לא שמעה רק אתמול מהמנהלת שצריך להוציא מנויים חדשים, אז האחריות היא רק עליה ושלא תגלגל אותה למקומות אחרים".

(עדכון ראשון: 08:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully