וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בירד מול מייקל ג'ורדן באחד על אחד, מי ינצח?

כוכב הסלטיקס לשעבר הודה: "היום מייקל היה מפרק אותי, כבר אין בי את רוח הקרב שהייתה לי בעבר". וגם: דיבאץ' מנסה להחזיר חברים מהעבר לסקרמנטו, פיל ג'קסון בוידוי על היחסים עם קובי

יוסי ציפקיס

לארי בירד נגד מייקל ג'ורדן באחד על אחד, מי לוקח? הכוונה היא כיום, כשבירד בן 58 וג'ורדן בן 52. נשיא אינדיאנה פייסרס נשאל את השאלה בתוכנית בארה"ב, והודה: "האם אני יכול לקחת את ג'ורדן? לאן זה הולך? אני יכול ללבוש את מדי ההוזר'ס? וואו, זה יוכל להיות משחק טוב".

לארי בירד מול מייקל ג'ורדן. AP
"זה יהיה יופי של משחק". בירד מול מייקל/AP

אבל אז בירד, שפעם היה מלך הטראש טוק השחצני ועכשיו אדם די מבוגר, הוסיף ש"אני לא שמח להודות בזה, אבל הוא יפרק אותי. אני 20 קילו יותר ממה שהייתי כששיחקתי, אני שבור כולי, כבר לא אכפת לי כמו שהיה אכפת לי בעבר, עדיין יש בי רוח קרב אבל זו לא הרוח שפעם הייתה בי... אבל אני מניח שזה היה משחק די צמוד".

הדברים היו חלק משיחה ארוכה עם בירד, שבה בין היתר התבקש להתייחס לאמירה אחרת של ג'ורדן, שאמר בחודש יוני השנה שבכושרו הנוכחי הוא יכול לנצח באחד על אחד כמה מהשחקנים שלו בשארלוט הונטס. "עכשיו?", גיחך בירד, "אוי, בחייך. הוא יכול להאמין במה שהוא רוצה, זה פשוט מגוחך". בירד נשאל האם כשהיה מאמן אינדיאנה יכול היה לנצח מישהו מהסגל שלו (בירד היה אז בן 40 עד 43, כשאימן את הפייסרס בין 1997 ל-2000), ואמר: "לא נראה לי. אבל בקליעה? כן. לעמוד יציב ולקלוע? ברור, אין בעיה".

לסיום נשאל בירד האם כפי שרבים טוענים כיום, סטפן קרי הוא מהקלעים הטובים בכל הזמנים. "אני לא יודע לגבי זה, כריס מאלין גם היה קלע די טוב", אמר בירד, "אבל מבחינת קליעה ממרחק, קרי הוא אחד הטובים". והאם אתה נכלל ברשימה, נשאל בירד? ללא היסוס הוא ענה: "כן".

עוד באותו נושא

ביקורת קשה בארצות הברית על הביקור של שחקני ה-NBA בישראל

לכתבה המלאה
1992: מייקל ג'ורדן עם מג'יק ג'ונסון, עם לארי בירד ועם קרל מאלון באולימפיאדת ברצלונה. GettyImages
פעם הם היו באותה קבוצה. הדרים טים/GettyImages

* אחרי שמונה לסגן נשיא סקרמנטו, ולאדה דיבאץ' ממשיך לנסות להחזיר לשורות הקינגס כוכבים מהעבר לתפקיד ניהולי. לפני יומיים פורסם כי הוא הציע לפז'ה סטויאקוביץ' להצטרף להנהלה, וכעת מתברר כי גם בובי ג'קסון, שחקן נוסף מהקבוצה המהנה של הקינגס בתחילת שנות ה-2000, מועמד לעבוד תחתיו. המטרות הבאות - מייק ביבי וג'ייסון וויליאמס?

* פיל ג'קסון חולק חוויות אינטימיות מהתקופה בה אימן את קובי בריאנט בלייקרס: "לעתים קרובות הייתי יכול להרגיש את השנאה שלו כלפיי. ברור שהוא זעם כשכתבתי בספר שלי שהוא שחקן בלתי ניתן לאימון. הוא רצה יותר חופש ואני רציתי להפוך אותו ליותר ממושמע. היו בינינו עימותים לא מעטים. רק בקדנציה השנייה שלי בלייקרס התחלנו להסתדר כמו שצריך. אפשרתי לו יותר מרחב פעולה כל עוד זה היה בתוך ההקשר של התקפת המשולש".

כדורסלן העבר ולאדה דיבאץ. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
מה לא עושים בשביל חברים? דיבאץ'/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully