וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס החתימה את אוגניין קוזמיץ', שעזב את גולדן סטייט

פאו השלימה מצבת סנטרים גבוהה במיוחד עם צירופו של הסנטר הסרבי, שיחלוק את הדקות עם בן ארצו מירוסלאב ראדוליצה. דמונטז סטיט חתם בליגה השנייה בטורקיה, מרכוס האטן הותיק חתם בגרמניה

אוגניין קוזמיץ', גולדן סטייט ווריירס. AP
קו קדמי של נפילים. קוזמיץ'/AP

פנאתינייקוס ממשיכה לחלוש על השוק של מדינות יוגוסלביה לשעבר. אחרי המינוי של סשה ג'ורג'ביץ' למאמן וההחתמות של מירוסלאב ראדוליצה וסאשה פאבלוביץ', הירוקים הודיעו הערב (שני) על צירופו של סרבי נוסף, אוגניין קוזמיץ', שעזב את גולדן סטייט אחרי שנתיים של ניסיונות לא מוצלחים להשתלב ב-NBA. הסנטר גדול המימדים (2.13, 25), שנמנה על הסגל הרחב של נבחרת סרביה ליורובאסקט הקרוב, ישלים מצבת סנטרים גבוהה במיוחד, שתכלול אותו, את ראדוליצה (2.13) ואת יורגוס פפאיאניס הצעיר (2.17).

על פי דיווחים, קוזמיץ' אינו אלא ברירת מחדל של פנאתינייקוס. עוד קודם לכן היא ניסתה לצרף את אלכס טיוס, שחתם בסופו של דבר באנדולו אפס, וכן את סלאח מג'רי, שככל הנראה בדרך לחתימה בדאלאס. קוזמיץ', שנבחר על ידי הווריירס בבחירה ה-52 בדראפט 2012, מיעט לקבל הזדמנויות. בעונה שעברה שותף ב-15 משחקים בלבד, ואת יתר העונה בילה בסנטה קרוז מהדי-ליג, שם העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות, 7.9 ריבאונדים ושתי חסימות למשחק.

בסך הכול, מדובר בהחתמה הרביעית של פנאתינייקוס מתחילת הקיץ. ההחתמה הראשונה והחשובה ביותר עד כה הייתה החזרתו של ניק קלאת'ס, שעזב את ממפיס וחזר אחרי עונה אחת לאתונה.

דמונטז סטיט שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לאירופה. סטיט/אדריאן הרבשטיין

* דמונטז סטיט, ששיחק בהפועל תל אביב ומכבי חיפה והושעה במהלך העונה שעברה אחרי שנתפס על שימוש בסמים, חתם לעונה באורקידה גדיז מהליגה הטורקית השנייה.

* מיודענו מרכוס האטן, שכיכב בעבר בבני השרון, הפועל תל אביב ועירוני אשקלון, חוזר לגרמניה בגיל 34. הגארד חתם לעונה בגוטינגן מהליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully