וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו דלבדובה חתם לעונה נוספת בקאבס תמורת 1.2 מיליון דולר

חביבו של דיוויד בלאט נשאר לעונה נוספת למרות שמו וויליאמס כבר הוחתם על משבצת הרכז המחליף. קובי עשוי לשחק בעונה הבאה כסמול פורוורד, זוראן דראגיץ עובר לבוסטון

יוסי ציפקיס

קליבלנד האריכה את חוזהו של מתיו דלבדובה. הרכז האהוב על בלאט, שנצץ בפלייאוף בהיעדר קיירי אירווינג, היה על תקן שחקן חופשי מוגבל בקאבס, אך נראה כי הטרייד על ברנדון הייווד, שסיפק לקאבס מרווח פעולה מחודש מבחינה כספית, אפשר להחתים אותו מחדש. על פי הערכות, דלבדובה חתם לעונה אחת תמורת 1.2 מיליון דולר. לא מדובר בחוזה לשלוש עונות כפי שדווח במספר כלי תקשורת בארצות הברית לפני מספר שבועות.

בעונה הקרובה תהיה לו תחרות נוספת בניסיון לקבל דקות משחק, בעקבות החתמתו של מו וויליאמס. דלבדובה פרץ בגדול העונה אחרי עונת רוקי בינונית בעונה שעברה. הוא העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות ושלושה אסיסטים ב-20 דקות למשחק בעונה הרגילה, ובפלייאוף השתדרג ל-7.2 נקודות ו-2.7 אסיסטיפ ב-25 דקות למשחק, כולל כמה תצוגות מרשימות בשלבים מכריעים.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט (ימין) מתיו דלבדובה (שמאל). AP
הרוויח חוזה לעונה נוספת. דלבדובה/AP

קובי בריאנט עדיין מתאושש מהפציעה שספג בכתף, שגרמה לו להחמיץ את רוב משחקי העונה שעברה, אך אפשר שעם החזרה למגרשים הוא ייאלץ למלא תפקיד אליו לא היה רגיל לאורך כל הקריירה. בארצות הברית מפרסמים היום (שני) כי הממבה השחורה נפגש השבוע עם מאמן הכושר הוותיק של הלייקרס, גארי ויטי, ובמהלך השיחה עמו הגיע למסקנה כי יהיה עליו לשחק בעמדת הסמול פורוורד בעונה הבאה, שעשויה להיות עונת הפרישה שלו. זאת בעקבות גרף ההשתפרות החיובי של שני הגארדים הצעירים ג'ורדן קלרקסון ודיאנג'לו ראסל, שנבחר שני בדראפט האחרון.

ויטי עצמו, שגם הוא מתכנן לפרוש בתום העונה הקרובה אחרי למעלה מ-30 שנה כמאמן הכושר של הלייקרס, סיפר בראיון: "קובי ואני דיברנו על החבר'ה הצעירים בליקירס. אמרתי לו 'אתה לא מאמין עד כמה מהיר ואתלטי קלרקסון הפך להיות. הוא נראה פשוט פנטסטי. אמרתי לו שלדעתי דיאנג'לו ראסל עומד להיות כוכב גדול. הוא גורם למהלכים קשים להיראות קלים כשכדור אצלו בידיים. קובי אמר לי 'אז מי הולך לפתוח כסמול פורוורד?'. הסתכלתי עליו ואמרתי לו 'אתה' הוא אמר 'כן, אני יכול לעשות את זה".

ויטי העריך כי "על רקע המעבר של כל הליגה להרכבים נמוכים, ציוות של בריאנט בעמדה שלוש יהיה סביר ביותר", וכי "הדאגה היחידה שלו צריכה להיות הכשירות שלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט. AP
יחזור למציאות חדשה. בריאנט/AP

* זוראן דראגיץ' נפרד מאחיו: הגארד, אחיו של גוראן המוכשר יותר, הועבר ממיאמי לבוסטון בטרייד תמורת בחירה עתידית בסיבוב השני של הדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully