וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים להרשים תחת בניטס: ריאל מדריד הביסה 0:3 את אינטר

הבלאנקוס נראו טוב גם במשחקם השני בסין. חסה (29) ו-וראן (56) כבשו, חאמס הוסיף בבעיטה חופשית יפה (88). בכורה לקיקו. צפו ב-1:8 של מנצ'סטר סיטי על וייטנאם, שער נפלא לסטרלינג

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
ממשיכים להרשים. בניטס/רויטרס

ריאל מדריד החדשה ממשיכה להרשים במשחקי ההכנה. אחרי ה-1:4 המוחץ על מנצ'סטר סיטי ביום שישי, הבלאנקוס הציגו יכולת משכנעת גם היום (שני) והביסו 0:3 את אינטר בגביע האלופות הנערך בסין. קיקו קאסייה ערך הופעת בכורה בין הקורות, אך נכנס רק בתור מחליף לקיילור נבאס בדקה ה-46, למרות דיווחים מוקדמים שיפתח בהרכב. רפא בניטס פתח עם גארת' בייל במרכז השדה, רונאלדו בכנף וחסה בחוד. ריאל שלטה במרכז השדה כבר מהפתיחה ועלתה לתרון בדקה ה-29, אחרי מתפרצת קטלנית. בייל מצא את מרסלו באגף, הברזילאי המשך לעבר חסה, שהשתחרר מהשמירה והכניע את הנדאנוביץ'.

רפאל וראן כבש את השני אחרי שכדור ניתז מכדור הקרן, המשיך בהגבהה אליו ונגמר בנגיחה של הבלם לרשת בדקה ה-56. בדקות שנותרו רפא בניטס ביצע כמה חילופים והכניס בין היתר את חאמס רודריגס, שענה לו בביצוע נהדר עם בעיטה חופשית לחיבורים מ-20 מטר בדקה ה-88.

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס חוגג. AP
שער נפלא. חאמס רודריגס/AP

* מנצ'סטר סיטי התאוששה מהתבוסה לריאל מדריד ומחצה 1:8 את וייטנאם האומללה. שלושה שחקנים נצצו אצל מנואל פלגריני עם צמדים: אלכסנדר קולארוב (11,51), דויד סילבה (21, 65) והרכש החדש והמסקרן ראחים סטרלינג, שהמשיך להתאקלם היטב וסיפק צמד, כולל שער נפלא (19, 31). מרקוס לופס (73) וחוסה אנחל פוצו (78) הוסיפו שער כל אחד, נגויין ואן קונייט צימק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully