וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריק אוואנס: "עומרי הוא כמו אח. אני ממש שמח בשבילו"

27.7.2015 / 11:26

שחקן הפליקנס, שנבחר על ידי סקרמנטו בדראפט 2009 יחד עם הישראלי, מטייל עמו בארץ: "הוא הלך והתפתח בליגה ועובדה שהוא ממשיך להשיג חוזים יפים". בחמישי: השחקנים ייפגשו עם ראש הממשלה

יוסי ציפקיס

שחקני ה-NBA שהגיעו לישראל יחד עם עומרי כספי ממשיכים היום (שני) בטיול ברחבי הארץ. השחקנים: עומרי כספי, דמרקוס קאזינס וקרון באטלר מסקרמנטו, צ'נדלר פרסונס מדאלאס, אלן אנדרסון מוושינגטון, טייריק אוונס מניו אורלינס ואימאן שאמפרט מקליבלנד, יגיעו היום לצפון ויבקרו באתרים החשובים לנצרות, כמו גם בזכרון יעקב, שם יטעמו חלק מהיינות הישראלים. כספי ימשיך לבלות עם החבורה האמריקאית בימים הקרובים, כאשר על פי חוקי הביטוח של ה-NBA, הוא לא יכול להתאמן עם הנבחרת עד ה-31 ביולי. בינתיים, כספי מגיע רק לאימוני קליעות.

"כשקיבלתי את השיחה מעומרי, שהוא כמו אח בשבילי, ישר אמרתי לו שאשמח להגיע, לראות דברים שונים", סיפר לוואלה ספורט טייריק אוואנס, שנבחר על ידי הקינגס יחד עם הישראלי בדראפט 2009 וזכה בתואר רוקי העונה, "הוא עשה עבודה מדהימה והכיר לנו את ירושלים הנהדרת. אני ממש שמח להיות פה".

אוואנס הוסיף: "עומרי התפתח מאוד ב-NBA, מהרגע שהוא הגיע לליגה בשנת הרוקי שלו הוא רק הלך והתקדם, הפך להיות שחקן מצליח בליגה ועובדה היא שהוא ממשיך להשיג חוזים יפים. אני שמח בשבילו".

לפני כשנה וחצי עבר אוואנס לניו אורלינס ובעונה החולפת שיחק לראשונה בקריירה בפלייאוף: "יש לי תחושה טובה מאוד לקראת העונה הבאה, יש לנו מאמן חדש, קבוצה צעירה. היו לנו הרבה מאוד פציעות שהפריעו. אני מאמין שנהיה בריאים וטובים יותר בעונה הבאה".

לאחר שאתמול העבירו סדנת אימון בירושלים לילדי מחלקת הנוער של הפועל ירושלים והאזור, יעבירו כספי, חבריו וצוות NBA CARES שנמצא אף הוא בישראל קליניקת אימון נוספת ביום רביעי, הפעם לילדי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בחמישי הם יגיע לקריה בתל אביב, שם יפגשו את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully