וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אור סולומון צפוי להצטרף

27.7.2015 / 11:14

הקבוצה של צביקה שרף נראית כמובילה במאבק על צירוף שחקן נס ציונה, לאחר שזה הגיע להבנות על תנאי שחרורו. אם סולומון יעבור, טל קרפלס עשוי לתפוס את מקומו. באשדוד ממתינים לסיום מגעי השחרור בין שולדברנאד להפועל תל אביב

one

מכבי אשדוד ממשיכה בניסיונות להתחזק לקראת העונה הקרובה, כאשר אור סולומון, שמחזיק בחוזה בעירוני נס ציונה לעוד עונה, צפוי להצטרף. סולומון ביקש לפני כמה שבועות מנס ציונה להשתחרר, אולם נענה בשלילה. אלא שכעת חלה תפנית והשחקן הגיע להבנות לגבי שחרורו מול המועדון. לאחרונה סולומון קיבל פניות גם מקרית גת, בני הרצליה ועירוני נהריה, אולם נראה כי אם יעזוב בסופו של דבר את נס ציונה, הוא יצטרף לקבוצה של צביקה שרף.

מי שעשוי להחליפו בנס ציונה הוא טל קרפלס, שעלה עם הקבוצה מהליגה הלאומית. קרפלס היה קרוב לאחרונה לחתימה על חוזה ארוך טווח בראשון לציון, אשר במסגרתו הוא אמור היה להיות מושאל בעונה הראשונה, אולם בשלב זה המגעים נעצרו.

סולומון (22, 2.00) גדל במחלקת הנוער של ראשון לציון וזכה בשתי אליפויות תחת נדב זילברשטיין. במקביל, שיחק סולומון בנבחרות הקדטים, נוער ועתודה של ישראל ועלה לדרג א' של אירופה. לבוגרים של ראשון לציון עלה בגיל 17 ועונתו המלאה הראשונה הייתה 2011/12, אז שיחק 23 משחקים. עונתו הטובה ביותר הייתה העונה השנייה בבוגרים, בה רשם 5.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים. אחרי עונה נוספת בראשון לציון, מחציתה תחת שרף, עבר לשתף פעולה בשנית עם זילברשטיין בנס ציונה ורשם 3.6 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-12.6 דקות למשחק.

אור סולומון שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
יתאחד עם צביקה שרף? סולומון/ניב אהרונסון

באשדוד מקווים לצרף בקרוב גם את נאור שרון ויהונתן שולדבראנד, שעל המגעים עם שניהם פורסם לראשונה בוואלה ספורט. בנוגע לשולדבראנד, בקבוצה ממתינים להתפתחויות במגעים שלו מול הפועל תל אביב על תנאי השחרור, זאת לאחר שהאדומים הודיעו לפורוורד המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות כי הוא לא בתוכניות. נכון לשלב זה, אין הסכמות בין הקבוצה לשחקן ונציגו על גובה הפיצוי שיקבל.

מי שכבר חתומים בעיר הנמל לקראת העונה הבאה הם יהוא אורלנד, נועם לייש, ג'רמיין הול וצ'ארלס תומאס, שממשיכים לעונה נוספת, ו-ווילי וורקמן שהצטרף מהפועל תל אביב. זאק רוזן, שהחזיק בחוזה לעונה הבאה, עבר טיפול בגבו שימנע ממנו לשחק לפחות עד פברואר.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully