וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'אבר יחתום לשלוש שנים. ריאן יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח

27.7.2015 / 10:49

הקשר האחורי סיכם את רוב הפרטים וירוויח כ-110 אלף דולר לעונה. במועדון החליטו שגם ריאן ישודרג. השחקנים קרובים לסיכום עם צ'יזיק בנוגע למנויים. חמזה בארי מגמביה ינחת מחר להתרשמות

מכבי חיפה

הקשר עטאא ג'אבר יחתום בימים הקרובים על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, השחקן מנהל מגעים מתקדמים עם המועדון ולאחר חזרת הקבוצה לישראל סיכם את רוב תנאיו במועדון, באמצעות נציגו אבי נימני. בין הצדדים קיימים פערים קטנים כדי לסגור את העסקה, משום שבמכבי חיפה מבקשים שיחתום על חוזה לארבע או חמש שנים, ולא כפי שהשחקן דרש תחילה. על פי מקורבים לעסקה, עטאא צפוי להרוויח כ-110 אלף דולר לעונה, וזאת בהשוואה לשכרו הנוכחי – כ-7,000 שקל לחודש. לאחר החתימה יזמן המועדון את הקשר איסמעיל ריאן לשיחה בה יוצע לו להאריך את החוזה. ריאן מחזיק בחוזה לעוד שנתיים, אבל היכולת במחנה האימונים רק חיזקה את הדעה שהמועדון יבנה על השחקן גם בשנים הקרובות.

רוני לוי ינסה לצרף חלוץ עד הדרבי בגביע הטוטו ביום שבת. בימים האחרונים עלו מספר שמות של מועמדים לחיזוק הקבוצה, אבל בינתיים לא נרשמה התקדמות עם שחקן מסוים בשל שתי סיבות עיקריות – חלק מהשחקנים מסרבים להגיע לישראל, אחרים אינם חופשיים ודמי ההעברה גבוהים מדי. החלוץ הצ'יליאני סבסטיאן פינטו (29), ששיחק בשנתיים החולפות בצ'ילה וקולומביה ובעבר לבש את מדי בורסאספור הטורקית, הוצע ונמצא ברשימות - אך עדיין לא נרשמו כל מגעים בעניינו. טרם נרשמה התקדמות גם בנושא של הקשר הצ'יליאני מרקו מדל. עד שישיב על ההצעה, רוני לוי בוחן גם מועמדים נוספים. לגבי עמדת החלוץ, לוי כבר הבהיר להנהלה כי הוא מעדיף להתחזק בחלוץ זר, ולא בחלוץ ישראלי. זאת גם הסיבה שבגללה החליטו במועדון לרדת בעבר מבן שהר.

בצל הפרסום אתמול על פגישת ההבהרה שיזמו שחקני הקבוצה עם איתמר צ'יזיק, מתברר כי הצדדים קרובים לסיכום בנוגע לפערים שהתגלעו בעניין מנויי המשפחות שלהם. תזכורת: השחקנים ביקשו להיפגש עם המנכ"ל אחרי האימון אתמול, ובאו בטענות לגבי מיקום המושבים עבור המנויים אותם הם רוכשים עבור המשפחות שלהם. שחקנים סיפרו אחרי האימון: "פנינו להנהלת הקבוצה באופן מסודר וביקשנו ליזום פגישה עם צ'יזיק. הבעיה נוצרה כשהבנו שהמשפחות שלנו קיבלו מנויים ליציעים פחות טובים, בקרבה לאוהדי הקבוצה האורחת". ככל הנראה, הנהלת הקבוצה תוזיל את מחיר ההשתתפות עבור מנוי ליציע הזהב (השחקנים משלמים 1,200 שקל), וגם עבור היציע הרגיל, שעבורו הם משלמים דמי השתתפות סמליים בלבד. בחיפה צפויים לשדרג את מקומות הישיבה של המשפחות ובכך תיפתר הסוגיה.

הקשר חמזה בארי, בן 21 מגמביה, אמור לנחות מחר בישראל למבחנים והתרשמות. לחמזה יש 56 הופעות בוואלטה ממלטה בשנתיים האחרונות, בהן כבש 14 שערים.

עטאא ג'אבר מכבי חיפה. קובי אליהו
שדרוג גדול. עטאא משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully