וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מיחאי פינטילי מונה לקפטן

הזר הרומני החדש של האדומים יענוד את הסרט על הזרוע החל מהדרבי בגביע הטוטו ביום שבת: "זה כבוד עצום עבורי, מודה לכולם על האמון". המאמן מנדיונדו: "הוא נבחר בזכות הניסיון והאישיות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הזר הרומני החדש של הפועל תל אביב, מיחאי פינטילי, מונה הבוקר (שני) לקפטן הקבוצה לעונה הקרובה. בהודעת המועדון הרשמית נמסר: "הקשר בן ה-31 נבחר להוביל את השחקנים האדומים בזכות אופיו, מנהיגותו וניסיונו במועדונים בהם שיחק באירופה ובנבחרת רומניה".

על פי הודעת הקבוצה, לפני אימון הבוקר העניקו המאמן החדש ססאר מנדיונדו והמנהל אלון אפק את סרט הקפטן לפינטילי והמאמן אמר: "בחרתי בפינטילי בזכות הניסיון הרב שיש לו והאישיות שלו, שבאו לידי ביטוי באופן מובהק במהלך מחנה האימון. יש לו מנהיגות טבעית וחיובית, אותה הוא מקרין על המגרש ומחוצה לו. אני בטוח שהוא יידע להוביל את הקבוצה בהצלחה ובכבוד בכל המשימות".

פינטילי, שישמש כקפטן החל מהמשחק הרשמי הראשון של הקבוצה, הדרבי התל אביבי שייערך במסגרת גביע הטוטו ביום שבת בבלומפילד (21:00), אמר: "זה כבוד עצום עבורי להיות הקפטן של הפועל ת"א ואני מודה למאמן, לצוות המקצועי, להנהלה ולחבריי השחקנים על האמון. אעשה כל מה שמצופה מקפטן במועדון מפואר כמו שלנו ואפעל תמיד בהתאם לערכי המועדון".

מיחאי פינטילי מקבל את סרט הקפטן של הפועל תל אביב ממאמנו ססאר מנדיונדו. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
מנדיונדו, פינטילי והסרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב
מיחאי פינטילי מקבל את סרט הקפטן של הפועל תל אביב ממאמנו ססאר מנדיונדו. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
מיחאי פינטילי מקבל את סרט הקפטן של הפועל תל אביב ממאמנו ססאר מנדיונדו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully