וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי דורש התנצלות על הפרסום שקיבל 3.5 מיליון יורו בביקור בגאבון

מגזין הכדורגל החשוב "פראנס פוטבול" טען כי הפרעוש הרוויח סכום עתק מהביקור החטוף שלו במדינה האפריקאית, כוכב ברצלונה זועם על כך שלא נוצר עמו קשר לפני שעלתה הידיעה ורוצה הכחשה

AP

בשבוע שעבר הגיע כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, לביקור מפתיע ומהיר בגאבון, לכבוד טקס הנחת אבן הפינה לאצטדיון הלאומי החדש, שאמור לשמש את המדינה במשחקי אליפות אפריקה 2017 אותם היא צפויה לארח. אלא שמרגע הנחיתה של הפרעוש במדינה האפריקאית, הדברים רק החלו להידרדר מבחינה תקשורתית.

מסי, שלא נמצא עם ברצלונה במסע המשחקים שלה בארצות הברית לאחר שזכה למנוחה מהמאמן לואיס אנריקה בשל העובדה ששיחק בקופה אמריקה במהלך הקיץ, הואשם על ידי גורמי אופוזיציה בגאבון בכך שהוא הגיע לאירוע, בו השתתף גם השליט עלי בונגו, כשהוא לא מגולח ולבוש במכנס קצר וקרוע, שלא מכבד את המעמד: "הוא התייחס אלינו כאילו שהוא בגן חיות", אמרו בגאבון וזה לא היה הכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסי מקבל הסעה מעלי בונגו במהלך הביקור בגאבון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר שמסי עזב את המדינה (לא לפני שהוא גם קיבל "טרמפ" מכבוד הנשיא בונגו), פרסם מגזין הכדורגל החשוב "פראנס פוטבול" ידיעה לפיה מסי קיבל לא פחות מ-3.5 מיליון יורו על הביקור בגאבון. על פי הדיווח ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני, שם התייצבו כהרגלם במהרה לצדו של הכוכב המקומי, כאשר מסי נחת בברצלונה עם תום הביקור, הוא נדהם לשמוע על ההאשמות של "פראנס פוטבול" וזעם בעיקר על כך שהמגזין לא יצר עמו קשר לפני שהעלה את הידיעה.

כעת, על פי דיווחים, מסי דורש מ"פראנס פוטבול" התנצלות וידיעה בה ייכתב כי הוא לא קיבל שום סכום כסף על הביקור והגיע לגאבון רק בשל החברות שלו עם סמואל אטו הקמרוני, שנמצא ביחסים קרובים עם הנשיא בונגו.

בינתיים, בהתאם לשמועות, מסי אכן החליט לקחת חופש מסוים מהנבחרת. הפרעוש מתקשה עדיין להתאושש מההפסד הכואב בגמר הקופה אמריקה ומהביקורת הקשה שספג בעקבות היכולת שלו באותו משחק ובטורניר כולו. מסי לא יצטרף לנבחרת ארגנטינה במשחק הראווה אותו היא תקיים בתשיעי בספטמבר באצטדיון של דאלאס קאובויס, מול מקסיקו, אלופת הגולד קאפ הטרייה. חאבייר מסצ'ראנו, שלקח קשה את הביקורות נגד חברו הקרוב, עשוי לדלג אף הוא על המשחק ולקחת קצת זמן למנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully