וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד: מרקוס רוחו ייקנס ב-140 אלף ליש"ט בשל דרכונו הישן

מגן נבחרת ארגנטינה לא הורשה לעלות על טיסה לארה"ב כדי להיפגש עם קבוצתו משום שדרכונו לא היה בתוקף, ואן חאל זעם והעניש. רומרו חתם רשמית, המנג'ר מאושר: "היה לו מונדיאל פנטסטי. אני מנסה לשכוח את זה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מנצ'סטר יונייטד צפויה לקנוס בקרוב את מרקוס רוחו ב-140אלף ליש"ט. אחרי פגרה ארוכה עם תום הקופה אמריקה, מגן נבחרת ארגנטינה אמור היה להצטרף לקבוצתו בארצות הברית ביום שבת, אך לא הורשה לעלות על הטיסה משום שדרכונו לא היה בתוקף. על פי דיווחים, לואי ואן חאל זעם על כך והחליט להעניש את רוחו בהתאם.

מגן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רוחו. GettyImages
חידוש הדרכון יעלה לו 400 אלף ליש"ט. רוחו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד מתחזקת. השדים האדומים הודיעו הלילה (בין ראשון לשני) על החתמתו של שוער נבחרת ארגנטינה, סרחיו רומרו, שיצטרף למועדון עם חוזה לשלוש שנים. דווקא לאחר שדיווחים על כך שריאל מדריד התייאשה סופית מהניסיון להביא את דויד דה חאה העונה החלו לצוץ, יונייטד השלימה את עסקת רומרו שהייתה באוויר בימים האחרונים וכעת, אולי נפתח פתח חדש עבור הבלאנקוס להסתער על השוער הספרדי.

רומרו בן ה-28, ששיחק בעונה החולפת בסמפדוריה, אולם שימש בעיקר כשוער המחליף של אמיליאנו ויויאנו, מתאחד עם לואי ואן חאל, עמו זכה באליפות סנסציונית בימיהם המשותפים באלקמאר בעונת 2008/09. בין הישגיו אפשר למצוא זכיות במונדיאליטו ב-2007 ובאולימפיאדה ב-2008 והגעה עם ארגנטינה לגמר המונדיאל האחרון וגמר הקופה אמריקה האחרון. אגב, הוא נשוי לדוגמנית הארגנטינאית אליאנה גוארסיו, המבוגרת ממנו בשמונה שנים וצפויה לייצר הרבה באזז בממלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סרחיו רומרו מוצג במדי מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
השוער החדש של יונייטד. רומרו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

לאחר החתימה על החוזה אמר השוער לאתר הרשמי של יונייטד: "אני מאושר. לשחק במועדון הגדול בעולם זה חלום שהתגשם עבורי. ואן חאל הוא מנג'ר נהדר ואני לא יכול לחכות להתחיל כבר את השלב החדש והמאתגר הזה בקריירה שלי". ואן חאל עצמו הוסיף: "סרחיו הוא שוער מוכשר ביותר. הוא היה שוער צעיר כשהייתי באלקמאר ואני שמח לצרף אותו ליונייטד. הוא היה פנטסטי במונדיאל האחרון... למרות שאני מנסה לשכוח את זה", סיים בחיוך ההולנדי, שאימן את נבחרת מולדתו באותו מונדיאל והפסיד בפנדלים לרומרו וארגנטינה בחצי הגמר.

עדכון ראשון: 6:57

הכירו את אליאנה גוארסיו, אשתו של רומרו, שצפויה לתפוס הרבה כותרות באנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully