וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו ניצחה 1:3 את ג'מייקה וזכתה בגולד קאפ

"אל טרי" הניפו את התואר בפעם השביעית בתולדותיהם וישחקו מול ארצות הברית בעוד כחודשיים על המקום בגביע הקונפדרציות. גוארדאדו (שנבחר למצטיין הטורניר), חסוס קורונה ואוריבה פראלטה כבשו, מאטקוס רק צימק

שחקני נבחרת מקסיקו עם גביע הזהב. AP
התואר חזר אליהם. שחקני מקסיקו חוגגים/AP

נבחרת מקסיקו זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בפעם השביעית בתולדותיה בגולד קאפ, אליפות הקונקאק"ף, זאת לאחר שגברה 1:3 במשחק הגמר על ג'מייקה.

המקסיקנים רשמו זכייה שלישית בארבעת הטורנירים האחרונים כאשר הם מנצלים עד תום את ההדחה המפתיעה של ארצות הברית כבר בחצי הגמר וגוברים די בקלות בפילדלפיה על הנבחרת שהדהימה את האמריקאים ורשמה את הישג השיא שלה בגולד קאפ.

מלך השערים של מקסיקו בטורניר, אנדרס גוארדאדו, שכבש את הפנדלים ברבע וחצי הגמר, ירה את השישי שלו בגולד קאפ הזה עם ביצוע פנטסטי מהאוויר בדקה ה-31. בסיום, גוארדאדו גם זכה בתואר השחקן המצטיין של הגולד קאפ.

דקה ותשע שניות מפתיחת המחצית השנייה, חסוס קורונה התקדם עם הכדור ומ-18 מטרים בעט שטוח וחד לפינה כדי לקבוע 0:2 ובדקה ה-61 זה כבר הפך לנוקאאוט אחרי שטעות איומה בהגנת ג'מייקה סידרה לאוריבה פראלטה שער קל מקרוב, שערו הרביעי בטורניר. בדקה ה-80, דארן מאטקוס, שכבש גם מול ארצות הברית, סיים התקפה יפה של ג'מייקה עם שער הניחומים, אבל שם זה גם נגמר.

כעת, בתשיעי באוקטובר, מקסיקו תתייצב למפגש אחד ומכריע מול ארצות הברית, אלופת הגולד קאפ הקודם, כאשר המנצחת תקבל את הכרטיס לגביע הקונפדרציות שייערך בקיץ 2017 ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully