וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בו מקאלב בוחן הצעה מהפועל ירושלים

האם האלופה עומדת לבצע החתמה נוצצת ומפתיעה? בטורקיה מדווחים שירושלים מעוניינת ברכז האמריקאי הנפלא, שקיבל הצעה גם מזניט. שיחק בעונה החולפת בבאיירן מינכן אך סבל מפציעה

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם הפועל ירושלים עומדת להחתים את אחד הגארדים הטובים והמסקרנים באירופה? על פי דיווח בתקשורת הטורקית, האלופה הגישה הצעה לבו מקאלב, הרכז האמריקאי הנפלא שכיכב ביורוליג בשנים האחרונות ובעונה האחרונה סבל מפציעה שהשביתה אותו לאורך רוב העונה. על פי הדיווח לרכז יש הצעה גם מזניט הרוסית והוא כעת שוקל את שתי ההצעות.

אחרי שהתחזקה בעיקר בקו הקדמי עם דיאור פישר ויינסי גייטס, ירושלים מחפשת כעת שחקנים לקו האחורי ורכז מוביל שייכנס לנעליו של דרווין קיצ'ן, האמריקאי שצפוי להיות מושאל בעונה הבאה לקבוצה אחרת.

בו מקאלב שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
ינחת בירושלים? מקאלב/GettyImages, Sebastian Widmann

מקאלב החל את הקריירה האירופית שלו אי שם ב-2008 במרסין הטורקית, בשורותיה שיחק עונה אחת. בסיומה עבר לפרטיזן בלגרד, לפני שחתם בסיינה, בשורותיה שיחק כשנתיים. בעונתו הראשונה בסיינה קלע 11.5 נקודות למשחק ביורוליג ובעונה השנייה העלה את הממוצע ל-16.9 נקודות למשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
זועם על ירושלים. קיצ'ן/מגד גוזני

בתוך כך, לא מעט מתיחות שוררת לאחרונה בין הפועל ירושלים לדרווין קיצן. השחקן שסבל מפציעה ברגלו, זועם על התנהלות ירושלי וייתכן שהצדדים יגיעו לבוררות בפיב"א.

מהפועל ירושלים נמסר בתגובה: "בשנתיים האחרונות דרווין הוא שחקן הקבוצה ובעונת 2013/14 היה מהמצטיינים בשורתינו. לראייה חוזה השחקן הוארך מעבר לעונת 2014/15. לצערנו הרב בתחילת העונה שעברה חלה ירידה חדה ביכולתו, ואותרה פציעה שהשביתה אותו למרבית העונה. בבדיקת MRI שנערכה לשחקן בסיום העונה נראה בבירור שמצב הרגל של השחקן לא השתפר, וזאת ביחס לאותה בדיקה שהשחקן ערך לפני הליך השיקום במהלך העונה".

"לפיכך, הודענו לשחקן שאם אלו פני הדברים אז בבדיקה שתיערך באוגוסט יש סבירות גבוהה שהתוצאות יהיו זהות ועל כן אנחנו מציעים לו להיערך מראש. חשוב לציין כי בחוזהו של השחקן מצויין במפורש שהוא צריך לעבור בדיקה רפואית לפני כל עונה. ללא סייגים. לבסוף, לפנים משורת הדין, ולאור הערכתנו לדרווין, הצענו לו מספר פתרונות, ביניהם פיצוי כספי (וזאת למרות שלפי החוזה בינינו אנו לא צריכים לפצותו במקרה שלא עבר את הבדיקות). צר לנו שהשחקן מקשיב ליועצים שמכשילים אותו ומפנים אותו לתקשורת, במקום להגיע לפתרון מול הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • בו מקאלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully