וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד הושלם: ג'וני קווטו עובר לקנזס סיטי

26.7.2015 / 19:36

אחרי שלל שמועות, הרדס החליטו לשלוח את האס שלהם אל סגנית האלופה וצפויים לקבל מספר פרוספקטים. קווטו, שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה, ינסה לעזור לרויאלס לזכות בטבעת

ג'וני קווטו סינסינטי רדס. AP
חיזוק משמעותי לקנזס סיטי. קווטו/AP

חמישה ימים לתום מועד ההעברות ב-MLB, טרייד משמעותי נסגר הערב (ראשון), כאשר על פי כתב הבייסבול של פוקס ספורטס, קן רוזנטל, סגנית האלופה קנזס סיטי שיגה את האס של סינסינטי, ג'וני קווטו.

העסקה הייתה באוויר ביממה האחרונה, אך התעכבה לאחר שאחד הפרוספקטים של הרויאלס שאמור היה לעבור תמורת קווטו לאוהיו לא צלח את הבדיקות הרפואיות. קווטו נשאר בסופו של דבר אמש בסינסי וניצל את הזמן עד תום כדי לספק את ניצחונו השביעי העונה והאחרון עבור הרדס עם שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ב-2:5 של הקבוצה בדנבר מול קולורדו. על פי הדיווחים, עשר דקות לפני תחילת המשחק הזה, קווטו קיבל את הבשורה שהטרייד עליו הוחלט.

כעת, נראה כי כל המכשולים להשלמת הטרייד הוסרו וקווטו בן ה-29, שבסיום העונה יהפוך לראשונה בקריירה לשחקן חופשי, צפוי לנחות לפחות לחצי העונה הקרובה במיזורי, שם הוא יצטרף לסגל המצוין גם כך של הרויאלס וינסה לעזור לקבוצה להגיע שוב לוורלד סירייס והפעם, גם לנצח שם.

קווטו, שבעונה שעברה נבחר לראשונה בקריירה לאולסטאר וסיים כמלך הסטרייקאאוטים של ה-NL, הגיע לסינסינטי ב-2008 ושיחק עם הקבוצה בשלושה משחקי פלייאוף עד כה. הוא מחזיק לאורך הקריירה ב-92 ניצחונות מול 63 הפסדים וב-ERA של 3.21. הוא צפוי לעזוב כעת את הרדס, המדורגים במקום הרביעי ב-NL מרכז ולעבור למוליכת ה-AL מרכז, שמחזיקה במאזן 38:58 מצוין העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully