וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "אף אחד בריאל מדריד לא מעלה בדעתו שסרחיו ראמוס יעזוב"

ריאל מדריד מתכוננת למשחק מול אינטר, בקבוצה לא מתכוונים לשחרר את ראמוס ליונייטד, בניטס: "אמרו לי שהוא ופרס אמורים להיפגש". המאמן על יחסיו עם רונאלדו: "מותר להתעצבן באימונים"

אימג'בנק GettyImages

מסתמן כי אחת העסקאות המדוברות והמסקרנות של הקיץ - העברת סרחיו ראמוס מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, ודוד דה חאה שיעשה את הדרך ההפוכה - עשויה שלא לקרות בסופו של דבר. בריאל לא מעוניינים לוותר על הבלם, אולי הסמל המקומי האחרון אחרי עזיבת קסיאס, ובמנצ'סטר לא מוכנים לוותר בקלות על השוער המצוין, אבל בשני המועדונים ממשיכים לבחון את האפשרות.

שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. רויטרס
מעוררים עניין בסין. ראמוס/רויטרס

היום (ראשון) בלם הקבוצה, פפה הפורטוגלי, שמתכונן עם ריאל למפגש מחר מול אינטר בסין, דיבר על מצב הרוח בקבוצה. "אני לא חושב שאף אחד מאיתנו מעלה על הדעת מה יקרה אם סרחיו יעזוב אותנו", אמר פפה, "הוא הקפטן שלנו, ואני בטוח שהוא יישאר, כי הוא מאוד אוהב את המועדון הזה ואת החברים שלו בקבוצה. אין שום דבר שונה כשאנחנו משוחחים, הכל נורמלי. אני מקווה שהוא יישאר, הוא דוגמה עבור כולנו".

על העבודה על המאמן החדש רפא בניטס אמר פפה: "כולנו עובדים קשה וממלאים את הוראות המאמן, ומוודאים שנהיה בכושר הכי טוב לקראת פתיחת הליגה. לכל מאמן יש את השיטה שלו, הוא רוצה שכל הקבוצה תעבוד קשה יותר. בזמן הקצר שהוא איתנו, נראה שהדברים עובדים היטב".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
יחסים כרגיל. בניטס/רויטרס

גם המאמן בניטס התייחס למצב הקבוצה, כולל עזיבת ראמוס והיחסים עם כריסטיאנו. "אמרו לי שראמוס ופלורנטינו פרס אמורים להיפגש", אמר המאמן בנוגע לדיווחים על יחסים מתוחים בין הבלם לנשיא המועדון, "אבל לא ראיתי אותם כי הייתי מרוכז באימונים".

על היחסים עם רונאלדו, אחרי דיווח שהכוכב זעם על הערה של המאמן והאשים אותו שהוא "מחפש את הפורטוגלים", אמר בניטס ש"היחסים שלי איתו טובים מאוד. כששחקן נהיה עצבני באימונים, ואחר עושה את העבודה כרגיל, זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully