וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמאלן: "שמח לחזור לכושר, העונה שעברה הייתה נוראית"

בלם ברצלונה, שהחמיץ את הזכיה בטרבל בגלל פציעה וזכה לדקות מעטות, מנסה להתאושש מהטראומה: "שמחתי מאוד עבור הקבוצה, אבל לא תרמתי יותר מדי. זו הייתה פציעה אכזרית, עכשיו אני כשיר במאה אחוז"

שחקני ברצלונה תומאס ורמאלן, לואיס סוארס וסרחיו בוסקטס. GettyImages
צפה מהצד. ורמאלן עם בוסקטס וסוארס/GettyImages

תומאס ורמאלן עבר בקיץ שעבר מארסנל לברצלונה תמורת 15 מיליון לירות שטרלינג, והיה אמור להפוך לעוגן ההגנתי בקמפ נואו. אך פציעה בשריר הירך האחורי שסחב עוד מהמונדיאל גרמה לכך שעונתו הראשונה בליגה הספרדית הפכה לסיוט, ועל אף שהיה שותף רשמי לזכיה בטרבל, הוא שיחק דקות מעטות בלבד בשלבי הגארבג' טיים של העונה בליגה, ולא חש חלק מהקבוצה שעשתה היסטוריה.

כעת הוא מנסה להתאושש מהעונה ה"נוראית", כדבריו, ולשקם את מעמדו לקראת העונה החדשה. הוא בטוח בבריאותו וביכולתו להשתלב בסגל של אלופת אירופה. הלילה הוא שיחק 60 דקות בהפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד בארצות הברית, ושותף בשני המשחקים במסע ההכנה של ברצלונה.

"שמחתי מאוד עבור הקבוצה, אבל זה לא שתרמתי יותר מדי לזכיות שלנו. אני שמח לחזור, אין דבר טוב יותר מאשר להרגיש כשיר. השנה שעברה הייתה נוראית. זו הייתה פציעה אכזרית, קשה מאוד, ואני שמח שהתחושה ברגליים שוב כפי שהיא אמורה להיות. אני כשיר במאה אחוז, התחלנו את קדם העונה ואני צריך להסתגל אבל שיחקתי 60 דקות נגד יריבה חזקה כך שאני מרוצה".

גם כשיחלים וייכנס לכושר, לוורמלאן צפויה תחרות עזה על ההרכב, עם פיקה, מסצ'ראנו, ברטרה ומתייה. "הגיוני שתהיה תחרות כזאת במועדון כמו ברצלונה, יש לנו הרבה שחקנים טובים. זה לא קל, אבל זו הסיבה שאתה הופך להיות שחקן כדורגל – כדי לשחק בקבוצות הטובות בעולם, ואני חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully