וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל: הגארד פול דילייני חתם במכבי קרית גת

26.7.2015 / 21:52

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הגארד ששיחק בישראל שלוש עונות (נהריה והבקעה), סיכם את תנאיו ויצטרף לטפירו, יוני ניר וסטו דגלאס. נתי כהן: "הוא מביא המון אתלטיות ויכולת בהגנה"

שחקן מ.כ. הבקעה פול דילייני. ברני ארדוב
יחזק את קרית גת. דילייני/ברני ארדוב

העולה החדשה לליגת העל, מכבי קרית גת החתימה הערב את פול דילייני, הגארד ששיחק בעבר בישראל בשורות עירוני נהריה ומ.כ הבקעה.

דילייני, שהיה מועמד למספר קבוצות בארץ מאז עזב את הארץ ב-2011, יחזק את הקו האחורי של נתי כהן לצידו של מאיר טפירו, כשבמועדון צפויים אף לצרף גארד ישראלי נוסף. מי שנמצא על הכוונת הוא נמרוד טישמן, ככשמות נוספים שהוזכרו הם טמיר אריאלי ורובי בוסטיין. כמו כן בקבוצה הביעו עניין בצירופו של אור סולומון מעירוני נס ציונה, אך העובדה שהכתומים לא משחררים את השחקן שמעוניין לעזוב, מונעת את המעבר בשלב זה.

דילייני (29, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת ברמינגהאם, אלבמה משנת 2009 כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 16.1 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק. בעונת 2009/10 חתם בהפועל חולון אך שוחרר לפני תחילת העונה והגיע לעירוני נהריה, איתה ירד ללאומית כשהוא רושם 15.2 נקודות למשחק. הגארד עבר למ.כ הבקעה בליגה הלאומית, עלה איתה לליגת העל ושיחק איתה בעונתה היחידה בליגה הראשונה לפני שעברה לאילת כשהוא רושם 16.8 נקודות ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק. דילייני עזב את ישראל לטובת קבוצות ברוסיה, אוקראינה, ובשנה האחרונה שיחק בשורות שולה מהליגה הראשונה בצרפת.

שחקן עירוני נס ציונה מאיר טפירו. ברני ארדוב
יסחוב את הקבוצה בגיל 40. טפירו/ברני ארדוב

בעונה שלאחר מכן עבר לולאדיוסטוק מהליגה השנייה ברוסיה, ולאחר מכן הצטרף לחימיק יוז'ני האוקראינית כשהוא רושם 11.7 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ. בעונה שעברה עבר לשולה הצרפתית ובמדיה רשם 11.2 נקודות ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

נתי כהן: "פול שחקן עם ניסיון בארץ ובאירופה ששיחק ברמות גבוהות ולנו זה היה חשוב בבניית הקבוצה שלנו. פול משחק בשתי עמדות ומביא המון אתלטיות ויכולות בהגנה".

טפירו הוא לא השחקן היחיד שחתם בשורות העולה החדשה, שתשחק העונה באולם באשקלון. סטו דגלאס, שהיה מהגארדים המובילים בעונה שעברה בליגה הלאומית, הצטרף משורות הפועל עפולה. יוני ניר הוא השחקן היחיד שממשיך בשלב זה עם הקבוצה מהליגה השנייה, כשליאור ליפשיץ שהחזיק בחוזה קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות.

עדכון ראשון: 16:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully