וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.7: די סנטו בשאלקה, אינטר השאילה את בארדי

החלוץ הארגנטינאי הוצג אחרי שנרכש מברמן תמורת 6 מיליון יורו. וגם: דה רידר לא מוצא קבוצה, ריאל דחתה הצעה אסטרונומית מפ.ס.ז' על רונאלדו, ברצלונה לכאורה אישרה לפדרו לעזוב ליונייטד, פפ יעזוב?

אימג'בנק GettyImages

העברות

* שאלקה השלימה את רכישתו של פרנקו די סנטו מוורדר ברמן. הרויאל בלוז שילמו לקבוצה מצפון גרמניה 6 מיליון יורו והחלוץ הארגנטינאי חתם עד קיץ 2019.

* אספניול מצאה מחליף לשוער קיקו קסיאה שנמכר לריאל מדריד: פרנצ'סקו בארדי שהושאל אליה מאינטר. האיטלקי בן ה-23 שיחק בעונה שעברה כמושאל בקייבו.

* קווין קוראני הוותיק חתם לשנה במדי הופנהיים. החלוץ בן ה-33 סיים לאחרונה את חוזהו בדינמו מוסקבה והוא חוזר לגרמניה אחרי חמש שנים בבירת רוסיה.

* העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, לאס פלמאס, שאלה מבוקה ג'וניורס את הקשר האחורי הארגנטינאי, פדריקו בראבו (21).

* טורינו מכרה לרוסאריו סנטרל את החלוץ הארגנטינאי בן ה-26, מרסלו לארונדו. המחיר: חצי מיליון יורו.

* שחקן הכנף הספרדי דני אבאלו, חתם לשנתיים בסיבאספור הטורקית. אבאלו בן ה-27 שיחק בשנתיים האחרונות בלודוגורץ רזגארד הבולגרית וסיים את חוזהו בקיץ האחרון.

פנרצ'סקו בארדי שוער איטליה הצעירה. קובי אליהו
המחליף של קסיאה. בארדי/קובי אליהו

שמועות

* דיווח באנגליה: ברצלונה אישרה לפדרו לעזוב למנצ'סטר יונייטד תמורת 22 מיליון ליש"ט. נציגי הקבוצות נועדו בלוס אנג'לס אחרי המפגש ביניהן, וב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נכתב כי העסקה נסגרה.

* "מירור" טוען כי יונייטד מצטרפת למאבק על ג'ון סטונס, בלמה האנגלי של אברטון שמבוקש על ידי צ'לסי, אך עד עתה הצעותיה של אלופת אנגליה נדחו על ידי רוברטו מרטינס ואברטון.

* "בילד" מדווח כי קריסטל פאלאס מעוניינת באדריאן ראמוס והציעה לדורטמונד 14 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הקולומביאני. אם אכן יגיע, זו תהיה הפעם השנייה תוך מספר חודשים שפאלאס שוברת את שיא ההעברות שלה, אחרי שרכשה את יוהאן קבאיי ב-10 מיליון ליש"ט. הקולומביאני המאכזב כבש רק פעמיים בעונה שעברה.

* אחרי ש"ל'אקיפ" דיווח אתמול שהמעבר של אנחל די מריה מיונייטד לפ.ס.ז' נסגרה, ואחרי שזלאטן כבר פלט ש"הוא יהיה חיזוק מצוין לקבוצה", ואחרי שהחנויות במנצ'סטר כבר החלו להיפטר מהמסיכות של הארגנטינאי, ואחרי שלורן בלאן הודה ש"זה קרוב", באנגליה טוענים שהמשפחה שלו כבר עזבה לפריס.

* דיווח בקטאר: פפ גווארדיולה סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי ויאמן אותה החל מהעונה הבאה, אז יפוג תוקף חוזהו בבאיירן מינכן. יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה מדווח כי פפ עוזב, ועד עתה הכחיש בתוקף.

* הקשר שון רייט פיליפס (33) שרשם במהלך העונה שעברה 127 דקות ליגה בלבד במדי קווינס פארק ריינג'רס, יוצג כשחקן ניו יורק רד בולס מה-MLS, שם יחבור לאחיו בראדלי, שסוחב את ההתקפה של הקבוצה בשנתיים האחרונות. ניו יורק תהיה הקבוצה הרביעית של רייט פיליפס בקריירה.

* באיטליה מדווחים שטוטנהאם וצ'לסי נאבקות על החתמתו של חוסה קאייחון, חלוצה הספרדי של נאפולי.

* הקשר היהודי-הולנדי, דניאל דה רידר בן ה-30, שסיים את חוזהו בקאמבור בתום העונה, נבחן בשבועות האחרונים בווילם II, אך על פי התקשורת ההולנדית הקבוצה החליטה שלא להחתימו. דה רידר, ששיחק בשש קבוצות בשש השנים האחרונות (כולל הפועל תל אביב), הוצע לקבוצות בישראל, ועדיין מחפש קבוצה לעונה הבאה.

* "אס": ריאל מדריד דחתה את הצעת 120 מיליון היורו של פריס סן ז'רמן על כריסטיאנו רונאלדו, במה שאמורה הייתה להיות העסקה היקרה בהיסטוריה.

* הקשר-חלוץ, סטבן יובטיץ' בן ה-25, יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום באינטר, שהודיעה על כך באופן רשמי באתר הקבוצה. יובטיץ', שהגיע למנצ'סטר סיטי מפיורנטינה בעונת 2013/14, רשם 17 הופעות בליגה האנגלית בעונה שעברה (תשע בהרכב) וכבש חמישה שערים. צפוי להירכש תמורת 15 מיליון יורו.

* ב"ספורט" טוענים שברצלונה עשויה למכור את אלן חלילוביץ' כשנה בלבד אחרי שהוא הגיע מדינמו זאגרב. הקרואטי בן ה-19 מבוקש באברטון ובווסטהאם ועל פי הדיווח, אלופת אירופה תענה בחיוב להצעה בגובה 6 מיליון יורו.

* עוד טוענים ב"ספורט" שאיימן עבדנור נמצא על הכוונת של ברצלונה ושהוא מאוד רוצה לעבור אליה. ניוקאסל כבר הגישה למונאקו הצעה על הבלם הטוניסאי, אבל הוא לא מתלהב מהאפשרות לעבור אליה.

* על פי דיווחים באיטליה, סביליה מאוד רוצה את מגן יובנטוס, מאוריסיו איסלה. הצ'יליאני בן ה-27 שיחק בעונה שעברה כמושאל בק.פ.ר ומסימיליאנו אלגרי עדיין לא החליט אם הוא רוצה להשאיר אותו ביובה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully