וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "יונייטד יכולה לזכות בטרבל, היא סופר מוכשרת"

מאמן ברצלונה ניסה למצוא את נקודות האור אחרי הההפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד: "היה לנו הרבה חוסר מזל ליד השער". וגם: "הג'וקר של לואיס אנריקה" יספק לקטלאנים תחליף בעמדת המגן ימני?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ברצלונה ערכה אמש (שבת) את משחק ההכנה השני שלה לקראת העונה הקרובה וכמו בניצחון 1:2 על לוס אנג'לס גלאקסי, היא שוב לא הרשימה. הקטלאנים חסרו את ליאונל מסי וניימאר ובהיעדרם נראו חסרי מחץ התקפי ונכנעו 3:1 למנצ'סטר יונייטד. לואיס אנריקה, שהתרגש מהמפגש עם מאמנו לשעבר בברצלונה לואי ואן חאל, בעיקר החמיא ליריבה בסיום. "עם מאמן כמו ואן חאל וכישרון כמו שיש להם, מדובר בקבוצה שיכולה לזכות בכל התארים. אני לא פוסל את האפשרות שהם יזכו בטרבל העונה כי הרבה דברים יכולים לקרות", אמר. "אנחנו הגענו לעונה שעברה בלי אף תואר וזכינו בכל התארים. יונייטד יכולה לשחזר את זה, אני בטוח בזה".

מאמן ברצלונה הביע אכזבה מכך ש"כר הדשא היה יבש מאוד. זה פגע בשתי הקבוצות", והסביר כי "היה לנו הרבה חוסר מזל. לואיס סוארס ומוניר חדאדי נעצרו במשקוף פעמיים, אבל זה חלק מהמשחק. שיחקנו טוב, אבל לא היינו יעילים במיוחד. הגענו להרבה מאוד מצבי הבקעה".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
מאלתר. לואיס אנריקה/AP

עוד לפני המשחק לואיס סוארס, היחיד מבין הטריו הקטלני של ברצלונה ששיחק אמש, התייחס בראיון לאתר הרשמי של ברצלונה לתקופה הקשה שעבר עם הגעתו לקטאלוניה. סוארס, שבזמנו עדיין ריצה עונש הרחקה בעקבות תקרית הנשיכה במונדיאל, סיפר כי "היה קשה מאוד להגיע לכאן ולא לעשות שום דבר פרט לאימונים אישיים. הגעתי לקבוצה חדשה, לעיר חדשה, זה היה שינוי גדול עבורי. למרות הכל, אני גאה באיך ששיחקתי העונה ובאיך שהשתלבתי בקבוצה".

על השילוב עם מסי וניימאר אמר סוארס: "יש עוד שחקנים פרט לשלושתנו. כל הקבוצה צריכה להיות בכושר טוב כדי שנצליח העונה".

בברצלונה ניתחו את המשחק והתפלאו כשלואיס אנריקה השתמש ב"נוסחת וומבלי", אותה נוסחה בה השתמש פפ גווארדיולה במפגש עם מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות ב-2011. הנוסחה היא שבעה שחקני בית לצד ארבעה זרים שמאיישים שלוש עמדות בהגנה ועמדת אחת בהתקפה. בגמר ליגת האלופות היו אלה ויקטור ואלדס, צ'אבי, פיקה, אינייסטה, בוסקטס, מסי ופדרו שמילאו את המשבצת של שחקני הבית, בעוד שהפעם היו אלה ג'ורדי אלבה, פיקה, בוסקטס, סרג'י רוברטו, אינייסטה, פדרו וראפיניה. ב'ספורט' מצאו את נקודת האור של ברצלונה במשחק, סרג'י רוברטו. הקשר בן ה-23 תופקד באופן מפתיע כמגן ימני, וסחט מחמאות מלואיס אנריקה, שאמר בסיום כי "הוא שחקן ורסטילי שיכול לשחק בכמה עמדות. האפשרות שישחק בעמדת המגן הימני מעניינת מאוד". ב'ספורט' כינו את סרג'י רוברטו "הג'וקר של לואיס אנריקה" וציינו כי "הוא עשוי להיות הפתעת העונה".

עוד באותו נושא

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ברצלונה, צ'לסי גברה על פ.ס.ז'

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה, סרג'י רוברטו. David Ramos, GettyImages
יירש את דני אלבס? סרג'י רוברטו/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully