וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: כוכבי ה-NBA יעבירו קליניקת אימון בירושלים

26.7.2015 / 6:17

אורחיו של עומרי כספי יגיעו למחנה הכדורסל "מחנטו" וידריכו קבוצה של כמה עשרות ילדים שרובם שחקני מחלקת הנוער של הפועל ירושלים. בהמשך השבוע יעבירו קליניקה דומה בתל אביב. וגם: צפו בתרגיל של כספי באימון

AP

התרגשות רבה צפויה להרשם היום (ראשון) בירושלים עם ביקורם של כוכבי ה-NBA שהגיעו לביקור בישראל כחלק מקרן צדקה שהקים עומרי כספי בעונה שעברה. שבעת השחקנים - דמרקוס קאזינס, רודי גיי, קארון באטלר (סקרמנטו), אלן אנדרסון (וושינגטון), טייריק אוונס (ניו אורלינס), איימן שאמפרט (קליבלנד) וצ'נדלר פרסונס (דאלאס), שמקבלים חיזוק עם שחקן העבר של האדומים רוג'ר מייסון ג'וניור ומספר שחקנים מהפועל ירושלים, יעבירו סדנה במסגרת מחנה הכדורסל "מחנטו", בהנהלת איתן בן אליעזר, מאמן קבוצת הנוער של הפועל ירושלים. במהלך סוף השבוע הם ביקרו בכותל המערבי ובעיר העתיקה בירושלים ועוררו התרגשות גדולה מביקורם.

שחקני סקרמנטו עם עומרי כספי. טוויטר, אתר רשמי
כספי והחברים בישראל/אתר רשמי, טוויטר

מאז ההודעה על הגעת השחקנים לביקור בישראל ולהעברת קליניקת האימון לילדים נבחרים מהמחנה, החלו הכנות קדחניות ותיאומים שונים בין אנשי המחנה לבין השחקנים ונציגיהם. בין היתר נערכה הערב פגישת תיאום אחרונה בה נקבע הלו"ז המדויק של הקליניקה, בתיאום עם עוזר מאמן גולדן סטייט שנמצא בארץ, ובתיאום עם ארגון NBACARE שמשתתפים ומתעדים את הביקור בישראל. השחקנים עצמם ערכו אימון באולם מלחה כדי לשמור על כושר, וביצעו לא מעט תרגילים שהדהימו את הנוכחים.

לאחר הקליניקה בבירה צפויים השחקנים לבקר ב"יד ושם", ובימים הקרובים צפויים להמשיך ולטייל בישראל. ביום רביעי יעבירו השחקנים סדנה לשחקני המחלקה הצעירה של מכבי תל אביב, כשבמקביל יחלו אימוני נבחרת ישראל, ולקראת סוף השבוע ישובו לארצות הברית.

אגב, בינתיים בסקרמנטו, המנהל המקצועי ולאדה דיבאץ החליט לצרף להנהלה את פז'ה סטויאקוביץ', שחקן העבר של המועדון וחברו לשעבר של דיבאץ מהנבחרת. סטויאקוביץ ישמש כעוזר אישי לשחקנים.

עוד באותו נושא

כספי: "הם חשבו שיורים פה אחד בשני ברחובות, עכשיו זה השתנה"

לכתבה המלאה

צפו בתרגיל של כספי על אימן שאמפרט באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully