וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ברצלונה, צ'לסי גברה על פ.ס.ז'

רוני, לינגארד וינוזאי סידרו לוואן חאל 1:3 יוקרתי על הקטלאנים בגביע האלופות. קורטואה העניק לבלוז ניצחון בפנדלים, רויס השחיל בין רגליו של בונוצ'י וכבש שער מדהים ב-0:2 של דורטמונד על יובנטוס

אימג'בנק GettyImages

שלל משחקי הכנה נערכו ברחבי העולם הערב (שבת), כאשר המשחק המסקרן ביותר נערך בסנטה קלרה, שם מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את ברצלונה במסגרת טורניר גביע האלופות המסורתי. האנגלים הציגו את שחקני הרכש מתיאו דרמיאן, ממפיס דפאיי ומורגן שניידרלין, בעוד שאלופת אירופה חסרה כמובן את מסי וניימאר שמקבלים מנוחה.

ברצלונה פתחה טוב יותר את המשחק, לואיס סוארס בעט למשקוף וסרג'י רוברטו החמיץ מול דה חאה כבר בפתיחה, אבל ויין רוני העלה את האנגלים ליתרון כבר אחרי 8 דקות. אשלי יאנג הרים כדור קרן, רוני ספק דחף את אדריאנו ונגח מתוך הרחבה לפינה של טר שטגן. בדקה ה-42 העמוד שוב מנע מסוארס לכבוש. האורוגוואי, שנראה מצוין, סבסב את ההגנה וברגל שמאל מחוץ לרחבה שלח כדור לקורה.

שתי הקבוצות ביצעו חילופים רבים בהפסקה, אבל דווקא יונייטד נראתה טוב יותר במחצית השנייה והכפילה את היתרון שלה משער של ג'סי לינגארד שנותר חופשי ובעט מקרוב לרשת בדקה ה-65. ראפינייה השווה בדקה ה-90 עם בעיטת יעף מהאוויר, אבל מיד בהתקפה הבאה עדנאן ינוזאי היתל בבארטרה וכבש את השלישי לפני שריקת הסיום. ברצלונה תפגוש את צ'לסי במשחק הבא שלה בטורניר, בעוד שמנצ'סטר יונייטד תתמודד מול פריס סן ז'רמן, אולי רגע לפני המעבר של אנחל די מריה לשורות הצרפתים.

ווין רוני מנצ'סטר יונייטד. AP
ניצחון יוקרתי על אלופת אירופה. שחקני יונייטד חוגגים את הראשון/AP

במשחק מסקרן נוסף שנערך הלילה צ'לסי ניצחה את פריס סן ז'רמן 5:6 בתום דו קרב פנדלים, אחרי 1:1 בזמן החוקי. הבלוז התאוששו מההפסד לניו יורק רד בולס בזכות תצוגת שוערות מרשימה של טיבו קורטואה, שהציל שתי בעיטות בדו קרב הפנדלים, כבש בעצמו מהנקודה הלבנה והכריע את המשחק לטובת ז'וזה מוריניו. רדאמל פלקאו ערך בכורה במדי צ'לסי ולא הרשים. זלאטן איברהימוביץ' העלה את הצרפתים ליתרון 0:1 בדקה ה-25, אך ויקטור מוזס איזן בדקה ה-65.

אחרי שני ניצחונות קלים במשחקי הכנה על סינגפור ואברטון, ארסנל חזרה ללונדון ופירקה 0:6 את ליון במסגרת גביע האמירויות המסורתי. אוליבייה ז'ירו פתח בליץ של ארבעה שערים בתשע דקות עם נגיחה מדוייקת (29). אוקסלייד צ'מברליין, אלכס איובי הצעיר וארון ראמזי השלימו רביעייה כבר בדקה ה-38, כאשר מסוט אוזיל נמצא במרכז העניינים ומבשל פעמיים. אוזיל התכבד גם בשער במחצית השנייה וקאסורלה (85) חתם קונצרט של התותחנים.


* במשחק שפתח את גביע האמירויות המסורתי הנערך באצטדיון האמירויות שבלונדון, ויאריאל גברה 1:2 על וולפסבורג. מריו גספאר כבש עבור הספרדים בדקה השמינית, איבן פרישיץ' איזן בדקה העשירית, אך נאואל לייבה בן ה-18 נתן לצוללת הצהובה ניצחון עם שער בדקה ה-18.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. GettyImages
נכנס לעניינים מהר מאוד. ז'ירו/GettyImages

במשחק שנערך בשוויץ, בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:2 את יובנטוס סגנית אלופת אירופה. מריו מנדז'וקיץ' ופאולו דיבאלה שחקני הרכש הטריים פתחו אצל הגברת הזקנה, אבל פייר אובמיאנג כבש לגרמנים בבעיטה לפינה בדקה ה-40. בדקה ה-64 הגיע השער של המשחק. מרקו רויס הנפלא פרץ לאורך 70 מטר, השחיל בין הרגליים של בונוצ'י על סף הרחבה נעצר רק עם הכדור ברשת. שער ענק לרויס וניצחון מרשים לגרמנים.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד (ימין) עם מרקו רויס. GettyImages
איזה גול. מרקו רויס/GettyImages

אחרי המספרת המדהימה לרשת של אנדרלכט, והפצצה למשקוף ופנימה מול גנואה, הבלם הצרפתי של מילאן, פיליפ מקסס, הוסיף לקלטת האישית שלו עוד שער מטורף - הפעם ב-0:1 של מילאן על אינטר במשחק הכנה שנערך בסין במסגרת גביע האלופות.

מה הוא עשה הפעם? הכול החל בדקה ה-62, אז קיבלה מילאן כדור קרן. מקסס, בניגוד לבלמים רבים אחרים, בחר שלא להיכנס לרחבה וחיכה על קו 16 המטרים. ג'יאקומו בונבנטורה, שכנראה ידע היכן יחכה חברו הצרפתי הרים לו את הכדור, ומקסס, עם בעיטה וירטואוזית, שלח אותו מהאוויר היישר לחיבורים של היריבה העירונית.

מלבד לשער היפהפה, לא נרשמו יותר מדי מצבים בסין הלוהטת. בעוד שרוברטו מנצ'יני פתח עם הרכב צעיר וחלש יחסית, סינישה מיכאילוביץ' פתח עם הרכב מעט יותר חזק, כשבהמשך הכניס להופעת בכורה את חלוצי הרכש - קרלוס באקה ולואיז אדריאנו. אנטוניו נוצ'רינו, שנכנס כמחליף, הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר כניסה מכוערת בז'ופרה קונדוגביה.

(עדכון ראשון: 0:55)

שחקן מילאן, פיליפ מקסס. רויטרס
איזה שער. פיליפ מקסס חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully