וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאית רותם אשכנזי זכתה באליפות העולם לנוער לחירשים

אשכנזי בת ה-17, חירשת מלידה המתחרה עם ספורטאים רגילים, זכתה באליפות הראשונה שנערכה לחירשים: "שמחה וגאה שהבאתי כבוד למדינת ישראל, ומקווה שהזכיה שלי תעלה את המודעות ללקויי השמיעה "

רותם אשכנזי אלופת העולם לנוער לחירשים. דודי אשכנזי,
אשכנזי. מקום 21 בגילאי נוער בארץ/דודי אשכנזי

הטניסאית רותם אשכנזי זכתה באליפות העולם לנוער לחירשים, לאחר שניצחה בגמר 1:8 את יאנה יאנוסיקובה מסלובקיה. המשחקים התקיימו בשיטה של מערכה אחת, עד שמונה משחקונים.

רותם השלימה דאבל וזכתה גם בגמר הזוגות המעורבים לאחר ניצחון 5:8 יחד עם בן זוגה הגרמני, יוהנס בר, על יאנוסיקובה הפינאליסטית מגמר היחידים ועל אלכסנדר סאנצ'ז מצרפת.

אשכנזי מסרה בסיום: "אני שמחה וגאה שהבאתי כבוד למדינת ישראל, ומקווה שהזכיה שלי תעלה את המודעות ללקויי השמיעה ועוד ילדים לקויי שמיעה יוכלו למצוא להם ענף ספורט שיתרום להם לחיזוק הביטחון העצמי".

ברבע הגמר ניצחה אשכנזי יריבה מרוסיה, גם כן 1:8, ובחצי הגמר הביסה יריבה אוקראינית 0:8. בהמשך היום היא תשחק בגמר הזוגות המעורבים יחד עם יוהנס בר הגרמני מול יאנוסיקובה ואלכסנדר סאנצ'ז הצרפתי.

האליפות התקיימה בנוטינגהאם שבאנגליה, והיא הייתה הראשונה מסוגה. אשכנזי, חירשת מלידה, היא הטניסאית התחרותית החירשת היחידה בארץ. היא משחקת במסגרת תחרותית רגילה, ומדורגת במקום ה-21 בארץ עד גילאי 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully