וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: ברצלונה תיאבק בנטישת כוכבי לה ליגה לאנגליה

לקראת המשחק מול מנצ'סטר יונייטד, התראיין נשיא ברצלונה לתקשורת האנגלית ואמר כי לא ירים ידיים מול חוזה השידור החדש שיעשיר את הקבוצות הפרמיירליג: "אנחנו רוצים שהשחקנים הטובים ביותר ישחקו אצלנו"

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו/רויטרס

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, אומר כי המועדון ייאבק כדי לשמור על הכוכבים שלו ולמנוע מהם לעבור לקבוצות בפרמייר ליג, שיוכלו להציע להם החל מהקיץ הבא סכומים אדירים. "אנחנו רוצים שהשחקנים הטובים ביותר ישחקו בליגה שלנו", אמר ברתומאו לתקשורת האנגלית, לקראת משחק הידידות של ברצלונה מול מנצ'סטר יונייטד, הלילה (שבת) בסן פרנסיסקו.

ראשי הפרמייר ליג חתמו על הסכם שידורים חדש, שיכניס לקבוצות הליגה הבכירה באנגליה סכום כולל של כ-5.1 מיליארד לירות שטרלינג החל מעונת 2016/17 – פי 1.7 מהחוזה הנוכחי. "זה נכון שהפרמייר ליג היא הליגה הטובה ביותר, מבחינה ספורטיבית ומבחינת הכנסות. חוזה השידורים החדש הוא דבר שיתר הליגות צריכות ללכת בעקבותיו, אבל אין אף מועדון בעולם עם הכנסות כמו של ברצלונה.

"הפרמייר ליג היא נקודת התייחסות עבורנו, לה ליגה לומדת הרבה מהם וחוזה השידורים החדש מחייב את כל המועדונים למכור את זכויות הטלוויזיה ביחד, כמו באנגליה. אנחנו רוצים שאנשים יראו את התחרות שלנו, לא רק את הליגה האנגלית. ברמת המועדונים הבודדים, יש לנו תחרות גם מקבוצות כמו פ.ס.ז' ובאיירן מינכן, לא רק מהפרמייר ליג". כשנשאל אם ישקול אי פעם למכור את מסי, ענה ברתומאו בנחרצות: "חה. לא, לא, לא, לא".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
"רכישת לואיס סוארס לא הייתה הימור"/AP

ברתומאו, שניצח בשבוע שעבר בבחירות לנשיאות המועדון ויכהן בתפקיד בשש השנים הקרובות, אמר: "העונה האחרונה הייתה הטובה בתולדותינו, כי זכינו בהכל, אבל ניסינו להביא שחקנים שיגבירו את התחרות על ההרכב, כמו ארדה טוראן ואלש וידאל.

"רכישת לואיס סוארס לא הייתה הימור, כי ידענו איזה שחקן הוא ועקבנו אחריו עוד מימיו באייאקס. הבאנו אותו בהזדמנות הראשונה שהייתה לנו. הוא הביא לנו ערך מוסף שעזר לנו להיות קבוצת הכדורגל הטובה ביותר בעונה החולפת".

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully