וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הרומן עם מכבי תל אביב: בריאן רנדל חתם בקובאן

לאחר שהצהובים לא מימשו את האופציה על הפורוורד, הרוסים נכנסו לתמונה וסגרו עימו על חוזה לעונה אחת: "אני מצפה לעזור למועדון לשמור ולשמר את הרמה, ומקווה שנצליח בכך"

ברני ארדוב

בריאן רנדל חתם לעונה אחת בקובאן הרוסית. כזכור, מכבי תל אביב החליטה שלא לממש את האופציה על השחקן, ומאז החל הפורוורד האמריקאי לנהל מגעים עם הקבוצה הרוסית. מאמן קובאן, גאורגיוס ברצוקאס התרשם מאוד לטובה מרנדל בעונה החולפת, ובעקבות הדברים רנדל חוזר על ידי הרוסים.

"זה כבוד גדול להיות חלק ממשפחת לוקומוטיב קובאן", אמר רנדל. "המשפחה שלי ואני מעריכים את ההזדמנות שניתנה לי לייצג את המועדון ומוחמאים ממנה, ואנחנו מצפים לייצג. כל עונה היא שונה, כך שקשה להעריך מה יקרה השנה. קובאן הוא מועדון שהצליח וניצח בכל תחרות שהשתתף בה, ואני מצפה לעזור לו לשמור לשמר את הרמה ומקווה שנצליח. אני מודה להנהלה ולמועדון שנתנו לי את ההזדמנות הזאת".

מאמן קובאן, גאורגיוס ברצוקאס: "אנחנו רואים ברנדל חלק חשוב בקו הקדמי שלנו, הוא יכול ליצור שילוב טוב עם הביג מן הנוסף שלנו. הוא יעיל מאוד בהתקפות מעבר ותורם לקבוצה בשני צדי המגרש. כל מי שדיברתי איתו המליץ עליו כאדם, ואנחנו מאושרים שהוא ישחק איתנו".

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל. ברני ארדוב
נפרד. בריאן רנדל/ברני ארדוב

רנדל, שחתם במכבי תל אביב בקיץ שעבר והיה אחת מנקודות האור הבודדות בעונה המסויטת שעברה על הצהובים, העמיד ממוצעים של 12 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-1.2 חסימות למשחק ביורוליג, ואף נבחר לחמישיית ההגנה השנייה של המפעל. בליגה הישראלית עמד על ממוצעים של 11 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-0.9 חסימות לערב.

קובאן תשחק בעונה הבאה ביורוליג והיא הוגרלה לבית ג' יחד עם ברצלונה, פנאתינייקוס, קרשיאקה, זיילונה גורה וז'לגיריס קובנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully