וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור רוצ'סטי: "אני ופארמר נהיה צמד דינמי, אני מוכן לכל תפקיד"

הגארד של מכבי תל אביב התראיין ל"מכביסט", התייחס לאפשרות שיעלה מהספסל וסיפר מדוע בחר בצהובים: "כבר מההתחלה היה ברור שזה המקום עבורי, מתרגש להיות בצמרת של אירופה"

אימג'בנק GettyImages

מלך הסלים של היורוליג אשתקד טיילור רוצ'סטי התראיין היום (שישי) לחברי "מכביסט", וסיפר בין היתר על שיתוף הפעולה המסקרן שצפוי בינו ובין הרכש הנוצץ החדש בקו האחורי - ג'ורדן פארמר: "אנחנו נהיה צמד דינמי. יחד עם הגארדים האחרים בקבוצה, לשנינו יש את היכולת ליצור גם לעצמנו וגם לקבוצה. שנינו יכולים לשחק בעמדה אחת ושתיים ויחד אנחנו יכולים ליצור כוח התקפי חזק".

כשנשאל האם הוא מעדיף לשחק בעמדה 1 או 2, השיב: "העונה שעברה ברוסיה היתה הפעם הראשונה שלא שיחקתי כל הזמן בעמדה מספר אחד, שיחקתי בהרבה קבוצות בשיטה של שני רכזים ואני חושב שאני יכול להיות יעיל בשני התפקידים. אני חושב שלשחק עם שני רכזים על המגרש יכול להיות קטלני בהתקפה, כך שאין לי שום בעיה לשחק בכל צורה. אני חושב שאני מתאים לשיטה של מכבי בצורה מושלמת. זו סיטואציה נהדרת בשביל לבוא למועדון ואני באמת מרגיש שזו התאמה טובה גם לי וגם לקבוצה. אני מרגיש שאני יכול להשתלב במהירות וללמוד את השיטה החדשה ואני מצפה לתרום מיד".

על האפשרות שיהיה שחקן ספסל אמר האמריקאי: דור: "אני מוכן לכל תפקיד, זה הקבוצה של המאמן שלי ואני אהיה מוכן להנהיג בכל תפקיד שהוא יטיל עלי. כל שחקן הוא חשוב לקבוצה ובסך הכל כולנו אחרי אותם מטרות".

הכדורסלן האמריקאי טיילור רוצ'סטי. Nikos Paraschos, GettyImages
כבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל. רוצ'סטי/GettyImages, Nikos Paraschos

לשאלה מדוע העדיף דווקא את מכבי תל אביב, אמר: "היה לי את המזל לקבל כמה הצעות, אבל זה היה ברור כבר מהתחלה שזה המקום בשבילי. אני חושב שיותר מהכול זה האנשים. הכרתי מקרוב חלק מהאנשים בהנהלה ומאוד התחברתי לרעיון של לשחק בקבוצה הזאת ולהיות חלק מהמשפחה הזאת. אני מצפה להכיר את האנשים, האוהדים והעיר תל אביב. אשמח להיות פה יותר משנה אחת. התקווה שלי זה למצוא פה בית ולגדול עם הקבוצה. זה יהיה נהדר לשחק במכבי חמש שנים מהיום, למה לא?"

"אני בטוח שהאוהדים ייהנו מהגישה והתשוקה שלי למשחק, אני באמת אוהב את המשחק ומרגיש בר מזל שזו העבודה שלי", הוסיף רוצ'סטי. "מכבי היא קבוצה מאוד חזקה עם היסטוריה מפוארת וציפיות גבוהות. אני מתרגש להיות בצמרת של אירופה ומצפה לנצח. אני דוחף את עצמי חזק ומצפה מעצמי לגדולות, אני שמח להיות חלק מקבוצה שיש לה מטרות גבוהות, זה מתיישר עם החשיבה שלי. המטרה שלי באופן אישי היא להמשיך לשפר את המשחק שלי, לדחוף את עצמי יותר במשך העונה, לתת לקבוצה 100% מעצמי ומהיכולות שלי, לעשות את השחקנים מסביבי יותר טובים ולעשות את הקבוצה שלי ליותר טובה".

עוד באותו נושא

כשאהיה גדול: על צירופו של טיילור רוצ'סטי למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב כדורסל. ברני ארדוב
רוצ'סטי משוכנע שאוהדי מכבי הולכים ליהנות ממנו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully