וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סגור: אנחל די מריה עובר לפ.ס.ז' תמורת 65 מיליון יורו

על פי "לאקיפ", ההעברה הגדולה ביותר הקיץ נסגרה כשהארגנטינאי של יונייטד החליט לעזוב אחרי עונה אחת בלבד, יסיים את החופשה שלו מוקדם מהרגיל ויצטרף לאלופה הצרפתית בארצות הברית השבוע

אימג'בנק GettyImages

זה אמנם היה באוויר, אבל עכשיו זה כבר נראה סגור כשרק אישור רשמי חסר. הערב (שבת) מדווח "ל'אקיפ" הצרפתי כי העסקה היקרה ביותר הקיץ הושלמה, ואנחל די מריה יגיע לפריס סן ז'רמן תמורת 65 מיליון יורו. קשרה של מנצ'סטר יונייטד, שנמצא כעת בחופשה אחרי ששיחק בקופה אמריקה, אמור להצטרף בימים הקרובים לקבוצתו החדשה שעורכת את מסע קדם העונה שלה בארצות הברית.

כזכור, די מריה היה קרוב להצטרף לפריס סן ז'רמן בקיץ הקודם, אבל העובדה שפ.ס.ז' כבר עברה את סכום הכסף שהיא הייתה יכולה להוציא מנעה ממנו להגיע למועדון מבירת צרפת. די מריה, אגב, התראיין במהלך העונה האחרונה וצוטט כמי שאומר כי הוא מתחרט על כך שבחר שלא להגיע לפ.ס.ז'.

כזכור, די מריה הצטרף בקיץ שעבר למנצ'סטר יונייטד תמורת 75 מיליון יורו, אבל אחרי עונה אחת בלבד שכללה שלושה שערים ב-27 משחקי ליגה, "האטריה" עוזב, כשאחת הסיבות המרכזיות לכך היא העובדה כי משפחתו לא הסתגלה לחיים במנצ'סטר. תנאיו של השחקן כבר סוכמו עוד לפני שהמועדונים הגיעו לסיכום באשר לסכום הרכישה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה. AP
אתגר חדש בקריירה. אנחל די מריה/AP

די מריה, 27, שיחק בתקופת הנוער בטוריטו וברוסאריו, כשבשורות האחרונה הוא גם החל את הקריירה המקצוענית שלו ושיחק בה במשך שנתיים. משם הוא הגיע לבנפיקה ושיחק בשורות הקבוצה הפורטוגלית במשך שלוש שנים, אבל את עיקר הקריירה שלו הוא עשה בריאל מדריד, ושיחק בה ארבע שנים עד המעבר ליונייטד. לדי מריה יש גם 66 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת ארגנטינה שבהן הוא הבקיע 15 שערים.

די מריה יהיה הרכש השלישי של האלופה בקיץ הזה אחרי השוער קווין טראפ שהגיע מפרנקפורט והקשר בנג'מין סטמבולי שהצטרף מטוטנהאם. לעומתם, יוהאן קבאיי עזב אחרי שחתם בקריסטל פאלאס.

עם מעברו של די מריה לפ.ס.ז', הארגנטינאי הופך לשחקן היקר של הקבוצה בכל הזמנים, ומדיח מהתואר הזה את אדינסון קבאני שעבר תמורת 64 מיליון יורו. כמו כן, ההעברה הזו מדורגת במקום השמיני בכל הזמנים בעולם יחד עם מעברו של קאקה ממילאן לריאל מדריד מ-2009. למרות זאת, די מריה כבר היה חתום על מעבר יקר יותר, כשבשנה שעברה הוא נרכש על ידי יונייטד תמורת 75 מיליון יורו.

(עדכון ראשון: 23.7, 22:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully