וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: ווסטהאם ניצלה מסנסציה, תשיעייה לדברצן

הפטישים הפסידו 1:0 בתום 120 דקות ונגררו לפנדלים לפני שניצחו את בירקירקארה המלטזית 3:5. ההונגרים מחצו את סקונטו ריגה 2:9. גולסה לא שותף ב-0:6 של פאוק סלוניקי על לוקומוטיב זאגרב

אנדריי פאבלובס שוער סקונטו ריגה (משמאל) לצד רנארס רודה. AP
התפרקות. שחקני סקונטו ריגה/AP

ווסטהאם נמנעה הערב (חמישי) מסנסציית ענק במוקדמות הליגה האירופית, כשנזקקה לפנדלים כדי להדיח את בירקירקארה. אחרי שניצחו 0:1 בלונדון בשבוע שעבר, נכנעו הערב הפטישים 1:0 בסיום 90 דקות, לא הצליחו לכבוש גם בתום 120 דקות, ונגררו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. שם, החטיאה הקבוצה המלטזית פעם אחת, ואפשרה לווסטהאם לעלות, בקושי רב, לשלב הבא עם 3:5.

משחקי הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית סיפקו תוצאה אחת יוצאת דופן כאשר דברצן מחצה באצטדיונה בהונגריה 2:9 את סקונטו ריגה הלטבית. במחצית התוצאה הייתה 0:5, בדקה ה-58 כבר 0:8 ורק לקראת הסיום הצליחו הלטבים להקטין מעט את ההשפלה, שבסיכום שני המשחקים עמדה על 4:11.

תוצאה גבוהה נוספת נרשמה באצטדיון טומבה, שם פאוק סלוניקי מחצה 0:6 את לוקומוטיבה זאגרב ותיקנה את הרושם מההפסד 2:1 במשחק הראשון. אייל גולסה נותר על הספסל וראה את לוקאס פרס (3), רוברט מאק (7 ו-84), דימיטריס פלקאס (14), סטליוס קיציו (34) ועצמי של טומיסלב מרצ'לה (60) השתתפו בחגיגה.

סלובן ברטיסלבה חגגה עם 1:5 בדאבלין על UCD המקומית, כאשר רוברט ויטק הוותיק הבקיע שלושער, כולל צמד בתוך תוספת הזמן.

וולפסברגר האוסטרית תשחק מול בורוסיה דורטמונד בסיבוב הבא לאחר שניצחה 0:2 את שחטיור סוליגורסק הבלארוסית (0:2 בסיכום המפגשים).

משחקים בולטים נוספים:

בוטושאני - לגיה ורשה 3:0 (4:0 בסיכום)
שיראק - א.י.ק סולנה 2:0 (4:0)
היידוק ספליט - קופר 1:4 (4:6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully